הטענות לעינויים בחקירה

הגר"מ מזוז נגד עינויי השב"כ: "יש חשבון על הכל"

בשיעור שמסר הערב, התייחס ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מזוז לטענות על עינויי נחקרים בפרשת דומא, והזהיר כי 'יש חשבון על הכל': "הקב"ה לא מעניש מיד. יש לו זמן" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מזוז (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

בשיעור שמסר הערב (שני), התייחס ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מזוז לטענות על עינויי נחקרים בפרשת דומא, והזהיר כי "אח"כ יש חשבון על הכל".

"כל מי שחתם על העקירה של 'גוש קטיף', כל מי שעשה למען הגזירה הנוראה הזאת של עקירת "גוש קטיף", נתנו את הדין. יש עוד כמה שמחכים בתור לקבל את עונשם" אמר הגר"מ מזוז בשיעור שנמסר ברדיו 'קול ברמה'.

"הם חושבים שכדי להתרפס בפני הגוים, כדאי להתייפף בעיניהם, נצער את עצמנו יותר מדי, אבל זה טעות... לכן גם אלו שמענים את הילדים האלו כדי לסחוט ממנו הודאה לדבר הגרוע ביותר בעולם; תחקור, תשאל, אם מענים - מענים במידה מענים בשכל".

הפגנה נגד העינויים לכאורה (צילום: כיכר השבת)

"העולם גדול ורחב" הזהיר הרב, "אבל שום דבר לא יכחש מן המלך. אבל הקב"ה לא מעניש מיד. יש לו זמן. כל מי שעושה עינויים שלא כדין, יידע לו שאח"כ יש חשבון על הכל, הפסוק האחרון במגילת קהלת, "כי את הכל יביא האלוקים במשפט, אם טוב אם רע"".

"אשרי מי שלומד לקח מהעינויים של פרעה במצרים, מה יצא מהעינויים שלו? "כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו" - דווקא הפוך, בתיה הבת שלו, היא שלקחה והצילה אותו. כל נער יכול להיות גאון עולם, כל ילד יכול להיות רמב"ם, יכול להיות הגר"א" הוסיף הרב מזוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר