"תומכיה מאושר"

גדולי ישראל התגייסו להצלת חיידר תשב"ר המיתולוגי • תיעוד

גדולי ישראל בראשות מרנן הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי התכנסו הבוקר בחיידר תשב"ר בבני ברק, שלא לוקח תקציבים מהמדינה ונקלע למצוקה כלכלית המאיימת על עתידו • תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונות: שוקי לרר)

בשעות הבוקר המאוחרות (שלישי) הגיעו גדולי ישראל להשתתף בכינוס מיוחד להצלתו של תלמוד תורה "תשב"ר" המיתולוגי במרכז בני ברק העומד בפני קריסה כלכלית.

גדולי הדור שהשתתפו במעמד ההיסטורי, בראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הגאב"ד הגר"נ קרליץ, ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, ראש ישיבת סלבודקא הגר"ד לנדא והגאון הגר"ח וואזנר, התקבלו בשירה אדירה על ידי תלמידי החיידר.

הכינוס התקיים בחדרו של מרן החזון איש זצ"ל שכידוע התגורר במקום לפני שהוקם התלמוד תורה.

מרן הגראי"ל שטיינמן נשא דברים נרגשים כאשר גדולי ישראל קראו לסייע ולהיחלץ חושים למען המשך קיומו ועתידו של החיידר המגדל ילדי ישראל תינוקות של בית רבן לחינוך של תורה ויראת שמיים טהורה.

צפו: ילדי החיידר מקבלים בשירה את גדולי ישראל

כידוע תלמוד תורה תשב"ר אינו לוקח מתקציבי המדינה ובחצי השנה האחרונה נקלע למצוקה כלכלית קשה כאשר משכורות המלמדים מתעכבות עד עתה.

במהלך דבריו אמר מרן הגראי"ל: "כתוב 'תומכיה מאושר', כתוב מפורש שמי שתומך בתורה הוא מאושר, זה לא סיפורים, זה כתוב מפורש 'תומכיה מאושר'".

"יהי רצון שיגדלו תלמידי חכמים ויראת שמים ורוב נחת ברוחניות", בירך מרן ראש הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר