שיתוף פעולה מבורך: מאוחדת חנכה עם רשת פתחיה את ה"מרכז להתפתחות הילד" הגדול בירושלים

הגר"ר אלבז: "ההתפתחות של מאוחדת והקמת המרכז החדש להתפתחות הילד זה ברכה לכלל ישראל" * שר הבריאות: "מאוחדת מתייחדת לא רק בהקמת המרכז החשוב אלא גם ברגישות לכל פניה ובהבנה עמוקה לצרכי הציבור החרדי" * מנכ"ל מאוחדת: "המרכז לבריאות הילד הוא חלק מתוך קומפלקס בן חמש קומות שמוקם לטובת תושבי מרכז ירושלים" * יו"ר פתחיה: " מרפאה להתפתחות הילד היא מרפאה להצלת הדורות" (בריאות)

הגר"ר אלבז נואם באירוע (צילומים: שלומי כהן וקובי הר צבי)

שכונת גאולה בירושלים לבשה חג ביום שני השבוע, לרגל חנוכת "המרכז להתפתחות הילד", פרויקט משותף של מאוחדת ורשת פתחיה.

הפרויקט הוקם מתוך חזון שמאוחדת היא איננה רק קופה לחולים אלא גם קופה לבריאים, ובמיוחד ילדים יקרים שצריכים דחיפה קטנה או יד מכוונת בכדי להיכנס למסלול הלימודים הרגיל ואף להצליח בו.

את המעמד החגיגי פתח והנחה הרב משה ברים מנהל השיווק של מאוחדת במחוז ירושלים.

בהדרת כבוד קיבלו המשתתפים את פניו של הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'אור החיים', שהתכבד לשאת דברי ברכה לכבודו של המעמד, "יש להוקיר את מאוחדת בראשות המנכ"ל מר זאב וורמברנד על היוזמה החשובה, ואתם גם איש החינוך והמעש הרב יצחק גולדקנופף, שחברו יחדיו למען הקמת מקום חשוב זה עבור ילדי ישראל הטהורים", אמר הגאון הרב אלבז..

"במרכז זה שאנו נמצאים עתה רק בראשיתו אנו מביאים בשורה לתושבי מרכז ירושלים, ולא ירחק היום ונשמח להזמינכם לחנוכת כל הבניין עצמו שיתנשא לגובה של חמש קומות ויכיל מרפאות ומכונים לקהילה, יחד עם 'מרפאה לבריאות הנפש' שתוקם אף היא בבניין גדול ומרכזי זה", אמר מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד.

"המיוחדות של המרכז לבריאות הילד הוא גם בכך שאנו מדברים בשפתו של כל ילד, אנחנו לא מבקשים להכפיף את הילד לשפת המקום, אלא אנו מדברים בשפתו, אם זה עברית או אידיש ואף אנגלית" הוסיף המנכ"ל.

בדבריו חלק מנכ"ל מאוחדת שבחים לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן שמוביל רפורמות חשובות בבריאות.

את ברכת רשת פתחיה הביא הרב יצחק גולדקנופף. "עם מאוחדת יש לנו כבר שותפות ארוכה מזה כ-11 שנים עת הקמנו את המרכז ברמות, עכשיו אנו הולכים מחיל לחיל עם מרכז חדש בלב ירושלים, שאין לי ספק שלא ירחק היום ומדי חודש בחודשו יהיו כאן במקום יותר מ-2000 טיפולים לרווחתם של ילדי ירושלים".

"כמעט מחצית מהילדים שמתחילים בפתחיה נכנסים בהמשך הדרך למוסדות חינוך רגילים והם רואים בהם הצלחה רבה". אמר.

את משא הנעילה נשא שר הבריאות הרב יעקב ליצמן. בראשית דבריו העלה על נס את שיתוף הפעולה בין קופת חולים מאוחדת לבין רשת פתחיה. שר הבריאות שיבח את מאוחדת ואת המנכ"ל מר זאב וורמברנד "מאז כניסתי לתפקיד במשרד הבריאות שמתי דגש על נושא הטיפול בפניות הציבור וברצוני לציין את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל לו אנו זוכים ממאוחדת", אמר השר.

עם סיום משאו של שר הבריאות הרב ליצמן, העניקו לו מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד יחד עם מר טל שאול מנהל מחוז ירושלים תשורת הוקרה.

כן הוענקה מתנת הוקרה ליו"ר תחיה הרב יצחק גולדקנופף.

במעמד השתתפו עוד מבכירי מאוחדת ביניהם : חבר הדריקטוריון הרב אברהם וובר, ד"ר דוד מוסינזון סמנכ"ל רפואה במאוחדת, ראש אגף שירות ושיווק מר רון שולויס, ד"ר דוד מורל עוזר מנכ"ל מאוחדת ומנהל תחום פרויקטים, ד"ר יובל וייס המנהל הרפואי של מחוז ירושלים במאוחדת, הגב' מאשי קידר מנהלת השיווק של מאוחדת למגזר החרדי,ר' יהודה לוי מנהל מרחב מרכז . אישי הציבור: מ"מ ראש עיריית ירושלים הרב יוסי דייטש, סגן ראש העיר הרב ישראל קלרמן, חברי מועצת העיר הרב מיכל הלברשטאם, הרב יצחק פינדרוס, הרב נחמיאל סבן, הרב שלמה רוזנשטיין, הרב יעקב הלפרין ויו"ר אגודת ישראל בי-ם. מנכ"ל עיריית ירושלים מר אמנון מרחב, מנהל אגף חינוך חרדי בעירייה הרב איתמר בר-עזר, ועוד. ראשי ארגוני החסד והרפואה: ראש עיריית ירושלים לשעבר הרב אורי לופליאנסקי יו"ר יד שרה, הרב בנימין פישר יו"ר מגן לחולה, הרב זאב קשש יו"ר איחוד הצלה, הרב משה טיטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה, הרב אליהו פולק סמנכ"ל איחוד הצלה, הרב שמעון ברוין יו"ר ארגון ביקור חולים - יד אברהם', הרב יחזקאל ברוין מנכ"ל ארגון ביקור חולים-'יד אברהם', הרב יוסי מרגליות יו"ר ארגון 'רפואה שלמה', הרב מרדכי אייכלר יועץ רפואי, הרב ישראל טירנואר יו"ר מוקד ה.ר.ב., מנהלי מרפאות מאוחדת מנהלי קשרי קהילה . מנכ"ל פתחיה הרב ישראל גולדקנופף, מר צור אדמון מנהל מרחב מחוז ירושלים של רשת טרם, ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר