ביהמ"ש שחרר את העצור בפרשת דומא שנחשד בפרשה אחרת

בית המשפט המחוזי בלוד דחה את ערר המשטרה והורה על שחרורו למעצר בית של החשוד בפרשת הטרור בדומא, שאתמול הוגשה כנגדו הצהרת תובע בחשד לקטטה עם בדואים לפני כשנתיים (ארץ)

מחאה למען העצורים (צילום: תומר נויברג / Flash90)

בית המשפט המחוזי בלוד דחה בצהריים (שלישי) את ערר המשטרה והורה על שחרורו למעצר בית של החשוד בפרשת הטרור בדומא, שאתמול הוגשה כנגדו הצהרת תובע בחשד לקטטה עם בדואים לפני כשנתיים, ללא קשר לאירוע בדומא.

הנער נחקר במשך 29 ימים בידי שירות הביטחון הכללי בחשד לפרשת דומא, במשך כעשרים ימים נמנע ממנו מפגש עם עורך דינו.

פרקליטו טוען כי הופעלה כלפיו אלימות קשה שכללה טלטולים, מכות, הטחת הראש בקיר, מתיחת הראש לאחור עד שהקיא, ומניעת שינה במשך יממות שלמות.

יצוין כי ביהמ"ש המחוזי דחה גם את הערר שהוגש על ידי החשוד והותיר את תנאי השחרור אשר קבע אתמול ביהמ"ש השלום בפתח תקווה הכוללים מעצר בית וערבויות כספיות.

עו"ד חי הבר מארגון חוננו אשר מייצג את החשוד מסר כי "לאחר חודש ימים שבהם החשוד זועק שלא קשור לדומא, וזעק שאינו עשה שום דבר, ולאחר שאתמול בימ"ש השלום הבין זאת, ערר המדינה היום נדחה והחשוד ישוחרר. החקירה יצאה מכל פרופורציה, המעצרים הנרחבים, היד שהיתה קלה על ההדק הן מבחינת החקירה, הן מבחינת המעצרים והן מבחינת שיטות החקירה האלימות, הביזוי, ההשפלה והעינויים שעברו כאן החשודים, דברים שעוד נחשף אליהם בעתיד הגיע הזמן לסיים את הפרשה ואני שמח ששוחרר".

בארגון חוננו אמרו כי "זו שערוריה. לאחר 29 ימים בחקירות קשות בשב"כ, טלטולים, מניעת שינה, אלימות פיזית ונפשית, מתברר כי כל הטענה כנגד הנער הזה היא מעורבות בקטטה עם בדואים לפני קרוב לשנתיים! אנו מקווים כי אכן תוקם וועדת חקירה שתבחן את התנהלות השב"כ וגורמי האכיפה של מדינת ישראל בתיק הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר