בעקבות הסרטון המזעזע

החתן מ'חתונת השנאה' ושלושה צעירים נוספים נעצרו לחקירה

ארבעה צעירים שהשתתפו ב'חתונת השנאה' בה תועדו נערים רוקדים ומביעים שמחה על הרצח בכפר דומא נעצרו לחקירה. בין העצורים נמצא גם החתן שבחתונתו אירע המקרה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

חתונת השנאה: ארבעה צעירים שהשתתפו ב'חתונת השנאה' בה תועדו נערים רוקדים ומביעים שמחה על הרצח בכפר דומא נעצרו לחקירה על ידי המשטרה. בין העצורים נמצא גם החתן שבחתונתו תועד הסרטון. הם יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם.

אחד העצורים הוא תושב כפר תפוח שתועד רוקד בחתונה עם נשק ולבוש בחולצת תנועת "כך". עו"ד איתמר בן גביר, שהשתתף באירוע ומייצג את המעורבים בפרשה אמר כי הנשק עמו חגגו הצעירים בסרטון הוא נשק צעצוע. לדבריו: "גם אם מדובר במעשה חסר טעם, אין עבירה פלילית בריקוד מעין זה".

חתונת השנאה (באדיבות ערוץ 10)

במשטרה אמרו לאחרונה כי חומר החקירה שנאסף הוא רב, ורק חלקו המזערי פורסם. החומר הועבר לפרקליטות וזו נתנה את האישור ליחידה לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י לחקור גם עבירות הסתה ועבירות נוספות.

רבנים בציונות הדתית גינו את החתונה בשיחה עם "כיכר השבת" ואמרו כי מעשיהם של הצעירים בחתונה עלולים להוביל למקרי רצח. רב העיר מעלה אדומים, הרב מרדכי נגארי, מתח ביקורת נוקבת כנגד המשתתפים בחתונה ואמר כי "לצעירים האלה אין דין ואין דיין ואין להם רבנים. יש להם חינוך פגום ואכזריות. המעשה שלהם עלול לתת להם אכזריות וזה יכול לגרום למקרי רצח חס ושלום".

הרב יובל שרלו, מרבני הציונות הדתית' אמר בתגובה כי "זה לא ראוי, הריקוד הזה מזעזע. כשאתה רואה אנשים רוקדים עם כלי נשק וסכינים ותמונה של נרצח וזה מעורר חלחלה". לדבריו, "מדובר בתהליך רוחני מסוים. אנחנו הרבנים צריכים לפחות לשים מולם מראה ולנסות בשם התורה והמוסר לומר להם שהם עושים דבר איום ונורא והמעשה לא מתאים לשומרי מצוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר