הורשע בשוחד, ניצל ממאסר

אורי לופוליאנסקי: תודה שלא האמנתם למי שתפר לי תיק • צפו

שעות לאחר שבית המשפט פטר אותו מעונש מאסר רק בשל מצבו הבריאותי, חגג אורי לופוליאנסקי עם מתנדבי ארגונו 'יד שרה': "ראיתי את האי-אמונה באלה שתופרים כל מיני דברים" • צפו (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: יד שרה, תמונה ראשית: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש עיריית ירושלים לשעבר ומייסד ארגון "יד שרה" אורי לופוליאנסקי, הגיע הערב (שלישי) מספר שעות לאחר ההכרעה בבית המשפט העליון - שם הומתק עונשו בחצי שנת עבודות שירות רק בשל מצבו הבריאותי - לבית יד שרה בירושלים והתקבל על ידי המתנדבים בשירה וריקודים. בנאום שנשא, הוא רמז כי "תפרו לו תיק", והודה למתנדביו שלא האמינו לטענות הפרקליטות.

כשרעייתו עומדת לצידו על הפודיום, לופליאנסקי, או כמו שהוא נקרא בפי מכריו "לופו", הוא רמז שתפרו לו תיק ואמר למתנדבים: "ראיתי את המשך הפעולה של משפחת יד שרה, את האהבה הגדולה, את האי-אמונה באלה שתופרים כל מיני דברים, ורואים שהכל נעשה באמונה כדי לעזור לאחרים. כשיש רשעות צריך לעזור אחד לשני. אנחנו בעזרת השם נמשיך הלאה ונעשה למען עם ישראל. הקב"ה מצילנו מידם. בשם השם נעשה ונצליח".

"אחרי ההודאה בפה מלא לקב"ה, אני רוצה להודות לאשתי, לילדיי, לבני משפחתי ולמשפחה המורחבת האוהבת, משפחת יד שרה כולה" אמר לופו בנאומו. "אנחנו היום שמחים באהבה הגדולה של העם כולו, שהקב"ה נתן לנו כוח לשרת את עם ישראל הלאה, לא שישה חודשים ולא שש שנים, אלא הלאה הלאה כפי שכל יהודי צריך להיות. לראות בצרת אחיו ולעזור להם".

לופוליאנסקי הזכיר את חבריו לדרך שעליהם נגזר מאסר בפועל ואמר כי "נכון שהשמחה מהולה קצת בעצב שהרי לא כולם זכו, אבל נפסק שאומרים "הטוב והמיטיב" גם שכלול צער. למרות שיש צער על אחרים, אנחנו שמחים".

כזכור, מוקדם יותר היום דחה בית המשפט העליון את ערעורו של לופוליאנסקי על העונש שקיבל - 6 שנות מאסר, אך למרות זאת החליט שלא לשלוח אותו למאסר בפועל, אלא לגזור עליו רק חצי שנת עבודות שירות. בצאתו מבית המשפט אמר לופוליאנסקי לכלי התקשורת: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. ברוך השם אנחנו נמצאים אחרי שנים של התדיינות, ושנים של פעילות למען הציבור. נקבע שאעשה שישה חודשים למען הציבור, נו... אינני מבין הרבה דברים שישנם פה, אבל כנראה שמהשם יצא הדבר, אמשיך ואשרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר