מכה לנתניהו: חיים כץ נבחר ליו"ר מרכז הליכוד

כץ שנתמך על ידי שר התחבורה ישראל כץ והשר לשעבר גדעון סער, גבר על יו"ר הקואליציה צחי הנגבי שהיה המועמד המועדף על ראש הממשלה בנימין נתניהו. אושרה הקדמה הפריימריז (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חיים כץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

השר חיים כץ נבחר על ידי חברי הליכוד לתפקיד יו"ר מרכז המפלגה במקום היו"ר הקודם דני דנון שעבר לשמש כשגריר ישראל באו"ם. כץ שנתמך על ידי שר התחבורה ישראל כץ והשר לשעבר גדעון סער, גבר על יו"ר הקואליציה צחי הנגבי שהיה המועמד המועדף על ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנוסף, חברי הליכוד אישרו את הצעתו של ראש הממשלה להקדים את הפריימריז לראשות המפלגה לתאריך 23.2.2016.

מיד לאחר היוודע התוצאה, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם כץ, בירך אותו על זכייתו בבחירות ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש.

יו"ר מזכירות הליכוד השר ישראל כץ מסר לפני שעה קלה את ההודעה על ניצחונו של חיים כץ: "ברכות לידידי חיים כץ על ניצחונו בבחירות ליו"ר המרכז. נתניהו ניצח. חיים כץ ניצח. הליכוד ניצח. ביחד נצעיד את הליכוד לניצחון".

שרת התרבות מירי רגב מסרה: "ברכות ליו"ר המרכז החדש. חברי המרכז הוכיחו שוב את האחריות הלאומית שמוטלת על כתפיהם".

השר אופיר אקוניס מסר: "בהתמודדות דמוקרטית בין מועמדים מצוינים הכריעו חברי המרכז בצורה ברורה. אני מאמין שהשר כץ יידע להוביל את המרכז באחריות רבה, בשיקול דעת ותוך דאגה אמיתית לאינטרסים של תנועת הליכוד כולה".

השר זאב אלקין מסר: "אני מברך את חברי חיים כץ על ניצחון ברור בהתמודדות על ראשות מרכז הליכוד ומאחל לו בהצלחה בהובלת מרכז הליכוד בשנים הבאות. אין לי ספק שכראשי מוסדות הליכוד כולנו נדע לשתף פעולה בינינו ועם ראש הממשלה. מרכז הליכוד שוב הוכיח את יכולתנו לקבל הכרעות דמוקרטיות בסוגיות אישיות ואידיאולוגיות כאחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר