החגיגות של לופוליאנסקי

עו"ד יאיר גולן: "הוא מרגיש כמו אדם שקיבל את חירותו"

לאחר חגיגות השמחה בעקבות המתקת העונש, אומר עו"ד יאיר גולן, פרקליטו של אורי לופוליאנסקי, כי הוא מבין את השופט רוזן אך לא מסכים אתו ומסביר את פשר החגיגות של לופוליאנסקי (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אורי לןפוליאנסקי בביהמ"ש, אמש (צילום: Emil Salman / פלאש 90)

חגיגות השמחה הסתיימו ופרקליטו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי סבור כי החגיגות היו במקומן למרות שהורשע. על הפרקליטות והשופט רוזן ששלחו את מרשו לכלא, אומר הפרקליט כי הוא יכול להבין אותם.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר עו"ד יאיר גולן כי "שורה של דברים הובילו את השופטים להחליט שלא לשלוח אותו לכלא".

לדבריו, "הבאנו טענות משפטיות חדשות כמו שיש חוק בנושא ענישה שלא איפשר להם להקל באורי לופוליאנסקי מה שהביא אותם לכתוב תקדים משפטי בעניין הזה".

הפרקליט הוסיף כי השופטים "דחו את הטענות לעניין עצם ההרשעה וראו את כל הנסיבות כמו שלא לקח שקל כיסו וכן שהוא חולה וקיבלו החלטה אמיצה".

עו"ד גולן דווקא מבין את הפרקליטות והשופט דוד רוזן שהחליטו כי לופוליאנסקי צריך לרצות עונש מאסר בפועל. "השופט רוזן והפרקליטות רצו שיכנסו לכלא כי מבחינה משפטית הוא קיבל סכומים גדולים וזה העונש שהם ראו. אני יכול להבין את הפרקליטות ואת השופט רוזן אך לא יכול להסכים איתם".

אמש נמתחה ביקורת נגד לופוליאנסקי על החגיגות הרבות שלו לאחר פסק הדין, למרות שעל עצם ההרשעה ערעורו נדחה ורק בגלל מצבו הבריאותי הוא לא נשלח למאסר בפועל.

פרקליטו מסביר כי החגיגות היו מתבקשות. "הוא חגג בגלל שהוא מרגיש כמו אדם שקיבל את חירותו. נגזרו עליו שש שנים ופתאום הוא הרגיש הקלה גדולה".

עו"ד גולן מוסיף כי "את החגיגות יזמו אלו שאהדו אותו ולא הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר