על רקע לאומני?

המצלמות תיעדו: בעל העסק תקף את העובד הערבי

המשטרה חושדת כי בעל סופרמרקט הגיע לחלק האחורי של העסק ותקף על רקע לאומני עובד ערבי באמצעות סכין יפנית תוך שהוא גורם לפציעתו באורח קל. החשוד: היה לנו עימות קודם לכן (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מתוך מצלמות האבטחה, באדיבות "וואלה NEWS")

בעל עסק יהודי מבית שמש נעצר על ידי המשטרה לאחר שלפי החשד תקף את אחד מעובדיו הערבים על רקע לאומני. המשטרה חושדת כי בעל העסק הגיע לחלק האחורי של הסופרמרקט, תקף את העובד באמצעות סכין יפנית וגרם לפציעתו באורח קל.

בתיעוד שפורסם באתר "וואלה! NEWS" נראה בעל העסק מתנפל על העובד הערבי ומכה אותו באמצעות אגרופים. עוד ניתן לראות כי רוב עוברי האורח מביטים במתרחש אך לא מנסים להפריד ביניהם - מלבד אדם אחד. המשטרה שהגיעה לזירה עצרה את החשוד והבוקר הוא הובא להארכת מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים.

"אתמול תקף את המתלונן והעליב אותו בשל מוצאו ותקף אותו באגרופים, בעיטות, מכות בכל גופו ופצע אותו בסכין יפנית. המשיב נחקר והכחיש את המיוחס לו", אמר נציג המשטרה בדיון בו הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, בקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

בעל החנות טען בחקירתו כי תקף את העובד הערבי בשל עימות שלא נראה בתיעוד. השופטים לא קיבלו את גרסתו והורו להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר