לאחר מות חוטפיו

חמאס פרסם תיעוד חדש של גלעד שליט בשבי

בעקבות מותם של 5 שומרי גלעד שליט בשבי, ארגון הטרור חמאס, שהחזיק את שליט בשבי במשך כחמש שנים, מפרסם קטע וידאו חדש קצר בו נראה שליט בשבי יחד עם אחד משוביו. צפו (חדשות)

(צילום: חמאס)

בעקבות מותם של 5 שומרי גלעד שליט בשבי, חלקם באורח מוזר ותמוה, הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, שהחזיק את שליט בשבי במשך כחמש שנים, מפרסמת קטע וידאו חדש קצר בו נראה שליט בשבי יחד עם אחד משוביו.

מדובר בפעיל הזרוע הצבאית של חמאס, עבד אל-רחמן מובאשר, שנהרג שלשום מקריסת מנהרה של חמאס בחאן יונס. בסרטון החדש נראים שליט ומובאשר מחויכים ולבושים בבגדים אזרחיים. השניים נראים במה שנראה כמו דירה רגילה לכאורה.

זהו אינו הסרטון הראשון שבו נראה שליט בשבי, זאת כאשר לפני מספר חודשים פורסם תיעוד נוסף בו נראה שליט עם מפקד החטיבה הדרומית בזרוע הצבאית, מוחמד אבו שמאלה, ועם מפקד חטיבת רפיח, ראאד אל-עטאר, שחוסלו ב'צוק איתן' והיו ממפקדי מבצע החטיפה של שליט.

כאמור, חמשת שומריו של שליט נהרגו, חלקם בנסיבות מוזרות. הראשון היה סאמי חמאיידה - שחוסל בתקיפה של חיל האוויר בתחילת 2008. השני היה עבדאללה לבד - שחוסל יחד עם אחיו, איסמאעיל, מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס, בתקיפת חיל האוויר ברפיח ב-2011.

כשנתיים לאחר עסקת שליט נהרגו יחד שניים משומריו של שליט - חאלד אבו בכרה ומוחמד דאוד - במהלך הפצצה של צה"ל על מנהרה בחאן יונס בעת שהשניים שהו בה יחד עם מחבלים נוספים. כאמור, שלשום נהרג האחרון, מובאשר, במנהרה שקרסה מסיבה לא ברורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר