לראשונה: מקרר בהשגחת 'בד"ץ העדה החרדית - בקובד"ץ • ראיון

עמית מזרחי, מנהל הפעילות של בקו בישראל הגיע לאולפן 'כיכר השבת' וסיפר על המהלך חסר התקדים, בו חברה בינלאומית ייצרה מקרר מיוחד למגזר החרדי-דתי - בהשגחת הבד"ץ (חרדים)

כיכר השבת | מקודם |
רבני הבד"ץ בוחנים את מנגנון ההפעלה של מקרר בקובד"ץ (צילום: יחסי ציבור)

לראשונה בוחר מותג מקררים אירופאי איכותי לייצר מקררים מותאמים לשומרי שבת למרות גודלו הקטן יחסית של השוק היהודי-חרדי. היכרות ראשונה עם המקררים הכשרים של יצרנית המקררים 'בקו' עד כמה שזה יישמע מוזר, עד היום לא היה יצרן מקררים מהדור החדש שבחר לייצר מקררים המתאימים לשימוש בשבת מלכתחילה. חלק קטן עד זניח מיבואני המקררים אישרו את התקנתם של "כרטיסי שבת" ששימשו כטלאי על מערכת הפיקוד המקורית.

רובם נמנעו מאישור התקנתו של כרטיס מסוג זה, כך שלקוחות שהיו בוחרים להתקין כרטיס שבת דיגיטלי או מכני פועלו בניגוד להוראות היצרן והיו עלולים לאבד את אחריות היצרן והיבואן. בשנים האחרונות נעלמו מהנוף המקררים המכאניים. כבר לא ניתן למצוא בחנויות מקררים בעלי מערכת פיקוד אנלוגית "של פעם".

כמעט כל המקררים המיובאים לישראל מתהדרים במערכת פיקוד דיגיטלית. זו אמנם מערכת משוכללת יותר, אך בעייתית בכל מה שקשור לשבת ומעוררת שאלות רבות עד כדי חילול חברת 'ברימאג', נציגת 'בקו', הייתה הראשונה שבחרה לייצר קו מקררים בהכשר בד"ץ העדה החרדית ירושלים שמתאים במיוחד לשומרי השבת בייצור מקורי מלכתחילה עוד בפס הייצור. מנהל המותג של 'בקו', עמית מזרחי, מסביר: " מזה זמן שאנחנו מייצרים ומשווקים מקרר בקו בהכשר לשבת מלכתחילה בו קיים כרטיס פיקוד מובנה מיוחד לשבת ועכשיו נוסף הדגם החדש שלנו של המקרר ההפוך, בו המקפיא נמצא בחלקו התחתון של המקרר. שבת בכל פתיחת דלת.

ישבנו עם מר עמית מזרחי, מנהל הפעילות של בקו בישראל, לשיחה על המקרר החדש על הטכנולגיה ועל התהליך שארך כשש שנים עד לאישור הסופי של הבד"ץ העדה החרדית למקרר החדש - בקובד"ץ. צפו בראיון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר