החגיגות של לופוליאנסקי נמשכות: בשבת ייערך קידוש הודיה

החגיגות של אורי לופוליאנסקי, ראש עיריית ירושלים לשעבר, על גזר הדין בפרשת הולילנד נמשכות. בשבת בבוקר יערכו לו מתפללי בית הכנסת "קהל חסידים" בו הוא מתפלל קידוש הודיה מיוחד (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אורי לופוליאנסקי (צילום: Noam Moskowitz/POOL)

חגיגות השמחה לראש עיריית ירושלים לשעבר ומייסד ארגון "יד שרה" אורי לופוליאנסקי, על שהומתק עונשו לחצי שנת עבודות שירות בעקבות הרשעתו בפרשת הולילנד, ממשיכות והפעם על ידי חבריו מבית הכנסת "קהל חסידים" בו מתפלל.

המתפללים יערכו קידוש הודיה לאחר תפילת שחרית בבוקר יום השבת לעשרות המתפללים ומאות מתושבי ירושלים שהוזמנו אף הם לאולם "בית התלמוד" בשכונת סהנדריה בירושלים.

"זו שמחה של כל השכונה והעיר וזו הזדמנות להודות לקדוש ברוך הוא על החסד שנתן לנו ולכן אנחנו עורכים קידוש בשבת להודות על החסד", אמר אחד המתפללים שארגן את האירוע.

החגיגות החלו בתום המשפט בעת הגיעו לרחבת הכותל המערבי לשאת תפילת הודיה לקדוש ברוך הוא על הנס שעשה עמו בגזר הדין.

לאחר מכן הגיע לופוליאנסקי לבית יד שרה בירושלים והתקבל על ידי המתנדבים בשירה וריקודים. בנאום שנשא, הוא רמז כי "תפרו לו תיק", והודה למתנדביו שלא האמינו לטענות הפרקליטות.

כזכור, ביום שלישי השבוע דחה בית המשפט העליון את ערעורו של לופוליאנסקי על העונש שקיבל - 6 שנות מאסר, אך למרות זאת החליט שלא לשלוח אותו למאסר בפועל, אלא לגזור עליו רק חצי שנת עבודות שירות.

בצאתו מבית המשפט אמר לופוליאנסקי לכלי התקשורת: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. ברוך השם אנחנו נמצאים אחרי שנים של התדיינות, ושנים של פעילות למען הציבור. נקבע שאעשה שישה חודשים למען הציבור, נו... אינני מבין הרבה דברים שישנם פה, אבל כנראה שמהשם יצא הדבר, אמשיך ואשרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר