ישיבת מועצת עיריית ירושלים הוקדמה בגלל חתונת קלרמן

31 חברי מועצת העיר ירושלים, בהם נציג 'בני תורה' אפשטיין, חתמו על בקשה להקדים את ישיבת המועצה לשעה 16:00. הסיבה: רצונם להשתתף הערב בחתונת בתו של סגן ראש העיר ישראל קלרמן, איש 'דגל התורה', שנערכת בבני ברק (ברנז'ה)

קלרמן וברקת (באדיבות המצלם)

תקדים בעירייה: לראשנה במועצת עיריית ירושלים, הישיבה הוקדמה לבקשת 31 חברי מועצה, זאת בעקבות חתונת בתו של סגן ראש העיר ישראל קלרמן, איש 'דגל התורה'.

קלרמן, המחזיק בתיק מבני דת ופיקוח עירוני, מחתן הערב את בתו בבני ברק. 31 חברי המועצה שמבקשים להשתתף בשמחה, חתמו לפני מספר שבועות על בקשה להקדמת ישיבת המועצה לשעה 16:00 היום, במקום ישיבת המועצה הנערכת תמיד בשעות הערב של סוף כל חודש.

בין החותמים חברי סיעת ירושלים תצליח בראשות ברקת, מרצ, התעוררות, ירושלמים וכמובן הסיעות הדתיות והחרדיות: ש"ס, יהדות התורה, הבית היהודי וירושלים מאוחדת.

ההפתעה הגדולה במסמך הינה שאף נציג 'בני תורה' סגן ראש העיר חיים אפשטיין חתם על הבקשה.

המכתב עליו חתמו חברי המועצה

גורמים בעירייה מסבירים כי קלרמן נחשב כאהוד ומקובל בין כל הסיעות, וזאת למעשה הסיבה המרכזית שאדם כמהו מצליח לאחד את כל הנציגים מכל הסיעות לחתום על מכתב אחד.

חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק מינהלים קהילתיים משה ליאון (ירושלים תצליח) אומר כי "ישראל קלרמן נחשב לאחד הנציגים הפעילים במועצת העיר. הוא אחד הבודדים שנוהג להחתים כרטיס בכניסתו לבניין העירייה בשעות הבוקר המוקדמות ובצאתו מבניין העירייה בשעות הערב המאוחרת. הנהגה שאותה אימץ ממורו ורבו הפוליטי חבר הכנסת אורי מקלב, שעוד בימיו בעירייה כסגן ראש עיר היה נוהג להחתים כרטיס למרות שלא היה צריך. בכל אופן, אני אנצל את הבמה הזאת לאחל מזל טוב מעומק הלב לזוג הצעיר שיזכו לבנות בית נאמן בישראל".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק ספורט חרדי מיכאל מלכיאלי (ש"ס) אומר כי "בשמחה רבה חתמנו על הבקשה. מגיע לישראל המסור כולו למען תושבי העיר ירושלים, שחברי המועצה יכבדו אותו ויגיעו להשתתף בשמחת בחתונה בשעות הראשונות ולא בסוף האירוע".

ישראל קלרמן, בשיחה עם "כיכר השבת", הודה לחברי המועצה על היוזמה המרגשת ואמר כי הוא מחכה להשתתפות מאוחדת של כולם בשמחת החתונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר