המאבק על השבת

ברקת דורש: להפסיק לחודשיים הקרנת הסרטים בקריית יובל

במהלך ישיבת הנהלת העיר, הודיע ראש העיר ניר ברקת כי ידרוש את הפסקת הקרנת הסרטים - גם ללא תשלום - בשבתות בקריית יובל, לחודשיים הקרובים, ואיים כי יעצור תקציבים למתנ"ס (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניר ברקת (צילום: פלאש 90)

המאבק על השבת • פרסום ראשון: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הבטיח בצהריים (חמישי) לחברי הנהלת העיר ירושלים כי יתעקש על כך שמתנ"ס יובלים יפסיק להקרין סרטים, גם ללא תשלום, בשבת, למשך החודשיים הקרובים ואם הדבר יופר הרי שהוא יעצור להם את התקציב.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך ישיבת הנהלת העיר סיפר מחזיק תיק המנהלים קהילתיים משה ליאון על המאבק בקריית יובל.

ליאון שמונה לעמוד בראש צוות שיבדוק את המחלוקת בין הדתיים והחרדים לחילונים, הודיע לראש העיר כי הוא דרש חודשיים של הפסקת הקרנת הסרטים בכדי לאפשר לו לעבוד ולהשיג שקט בשכונה, אך החילונים סירבו לבקשתו.

הדבר עורר את זעמם של חברי המועצה החרדים, מיהדות התורה וש"ס, ואלו הפנו את זעמם לראש העיר ברקת.

ברקת ששמע את הדברים התבטא בחריפות ואמר כי הוא דורש מהם להפסיק את הקרנת הסרטים בחודשיים הקרובים בכדי לאפשר הליך של הידברות ושלח מסר מאיים כי אם הם לא יסכימו לבקשה הוא ידאג לעצור למתנ"ס את התקציבים.

גורמים בש"ס טוענים כי הסיכום עם ברקת הגיע לאחר פגישה שקיים אתמול הגאון הרב זמיר כהן - שמונה על ידי נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן לטפל בנושאי השבת - עם ראש העיר ניר ברקת.

כזכור, בחודש האחרון שכונת קריית יובל סוערת בעקבות הקרנת סרטים תוך כדי חילול שבת במתנ"ס קריית יובל, הציבור הדתי והחרדי התאחד למאבק ובשבת שעברה יצאו כאלף מתושבי השכונה להפגין מול המתנ"ס כמחאה על חילולי השבת במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר