צפו בווידאו

סקירה: מה אהבנו ולא אהבנו בשעון החכם של סמסונג

הסתובבנו שבועיים עם השעון החכם החדש של סמסונג, הגלקסי Gear S2 ובדקנו אם הוא באמת תורם משהו שאין לנו במכשיר הסלולרי שאנחנו מחזיקים ממילא. הסקירה המלאה בפנים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: חיים אבני)

אחרי מספר נסיונות של סמסונג בתחום המחשוב הלביש, נראה שהחברה התחילה לעלות על המסלול והשיקה סוף סוף שעון חכם שימושי שבאמת נראה כמו שעון ולא כמו אביזר יוקרתי או מפלצת מרובעת.

הגלקסי Gear S2 נראה כמו שעון פשוט, אך מציע אופציות שימושיות רבות, וללא הגזמה, מדובר אולי בשעון החכם השימושי ביותר שניתן למצוא כיום. השעון כולל מחוגה שנמצאת מסביב למסך ומאפשרת לבחור במדויק את האפליקציה שאתם רוצים לפתוח או לדפדף בין ההתראות בקלות.

הגלקסי Gear S2 מריץ את מערכת ההפעלה של סמסונג - טיזן ומתממשק בינתיים רק עם מכשירי אנדרואיד באמצעות אפליקציה ייעודית של סמסונג.

כמו שאמרנו, מדובר בשעון שנראה כמו שעון רגיל וממוצע, יש שאולי יגידו שהוא לא השעון החכם היפה ביותר בשוק, אבל הוא שימושי ונוח לתפעול. בניגוד לשאר המתחרות האנדרואדיות, הוא מצוייד במקלדת באמצעותה תוכלו למשל להגיב להודעות וואטסאפ.

מלבד אופציות שונות שתמצאות גם בשעונים חכמים מתחרים, השעון החדש של סמסונג מכיל מספר פיצ'רים יעודיים כמו אפליקציות חדשות, שליטה כמעט מוחלטת על הטלפון ושליטה קולית טובה. למשל, אתם יכולים לענות לשיחה על ידי אמירה "ענה".

אם השימוש שלכם בשעון אינו אינטנסיבי, הסוללה שלו תוכל לשרוד יומיים. המטען לסוללה הוא מגנטי ואלחוטי שלא דורש חיבור ישיר לשעון, מה שמבטיח אפס תקלות שנובעות ממגעים תקולים.

אהבנו: העיצוב הקליל, החלפת הרצועות הנוחה, הממשק העשיר והשימושי, חיי הסוללה הארוכים והמטען האלחוטי.

לא אהבנו: בעיות בסנכרון גורמות לכך שהשעון לא תמיד מקבל את ההתראות בזמן, תג המחיר, אלף ושבע מאות שקלים - לא מתאים לכל כיס, אי החיבור עם מכשירי אייפון, המסך הקטן והתגובתיות האיטית לתנועת היד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר