המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

יש דאע"ש במזרח ירושלים, בחברון, בנגב ובגליל. דאע"ש מאיימים על ישראל, הם חושבים שיש להם קנוניות מבוססות וחזקות בתוך מדינת ישראל - הם חיים באשליות

(באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים, ברא את העולם כולו והוא מנהיג את העולם. כל מי שיעשה רצון ה' וילך בדרך אותה רוצה הקדוש-ברוך-הוא - יהיה לו טוב עד בלי די.

הקדוש-ברוך-הוא מזעזע את כל העולם, חוץ ממדינת ישראל, באסונות טבע, רוחות קשות, סערות קשות, שיטפונות קשים, התפרצויות הרי געש, רעידות אדמה, שריפות ובוץ, סכסוכים וסיבוכים בין מדינות ובתוך עצמן, ואנטישמיות קשה ביותר מול היהודים בכל העולם, ההולכת ומתגברת מיום ליום. גוג ומגוג, זה מחוץ לגבולות ארץ ישראל. תוהו ובוהו, זה מחוץ לגבולות ארץ ישראל!

את כל זה עושה בורא עולם בכל המדינות שעושות חרם על ישראל, לכל המדינות שמפריעות לארץ ישראל ולכל המדינות שרוצות לקחת חלקים מארץ ישראל ולתת לפלסטינאים. ארץ הקודש - מדינת ישראל היא בבעלותו של ריבונו של עולם וגם כל העולם. כל אדם או מדינה שירצו לקחת חלקים מאדמת הקודש - ישלמו בחייהם. מדינת ישראל תגדל ותתפתח עד בלי די.

כל האסונות שעושה הקדוש-ברוך-הוא בעולם, הם כדי לטפל במדינות המפריעות למדינת ישראל ובמקביל לגרש את היהודים שגרים בחו"ל. בורא עולם נכנס לדין קשה שילך ויתגבר, בורא עולם הפסיק להאריך אף. יהודים שגרים בחו"ל ויהודים שמתכננים עלייה ועדיין נמצאים בחו"ל - לא לחכות! לא יהיה לכם שלום, אין אמונה באדמה טמאה. שבעה מיליארד אנשים בעולם נגד היהודים ולא אוהבים את היהודים. מדינת ישראל ארץ הקודש, היא המקום הכי מוגן בעולם, המקום הכי שמור בעולם, יש פרנסה בשפע לכולם, ירקות ופירות הכי טעימים בעולם וכל היהודים חוזרים בתשובה. כל היהודים יצטרכו לעשות רצון ה'. יעשו רצון ה' - ה' ימלא את כל רצונותיהם. מדינת ישראל היא אבא ואמא, הקדוש-ברוך-הוא והשכינה, של כל היהודים בארץ ובחו"ל – לעלות דחוף!

יהודים במדינת ישראל ומחוץ למדינת ישראל - תשמרו על בניכם ובנותיכם שלא יתבוללו עם הגויים, זה מרגיז את ריבונו של עולם. העולם נמצא בדין, העולם נמצא בסכנה. לשמור על הילדים מהתבוללות, מסמים, מאלכוהול ומהימורים. כל היהודים והיהודיות בחו"ל שחיים עם גויים, לעלות לארץ ולגייר אותם.

מדינת ישראל מוגנת ושמורה, ענן אש עוטף ומחבק את גבולות ישראל, ביחד עם משיח צדקנו בשיתוף פעולה.

דאע"ש אמרנו, צריך לעקור אותם מהשורש. המחבלים שתוקפים יהודים בסכינים ובפיגועי דריסה, עוברים שטיפת מוח על ידי דאע"ש. יש דאע"ש במזרח ירושלים, בחברון, בנגב ובגליל. דאע"ש מאיימים על ישראל, הם חושבים שיש להם קנוניות מבוססות וחזקות בתוך מדינת ישראל - הם חיים באשליות. הכוח של דאע"ש הוא להילחם נגד הגויים – לא נגד היהודים. דאע"ש רוצים לשלוט בגבולות מצרים וברצועת עזה. הם מתחרים עם החמאס ורוצים להראות שדאע"ש חזקים יותר מהחמאס. דאע"ש רוצים לתקוף את גבולות ישראל כדי להוכיח לחמאס שהם השולטים וכדי שהאזרחים ברצועת עזה ילכו אחרי דאע"ש ולא אחרי החמאס. יהיה להם מגדל בבל והם יהרגו זה את זה.

במצרים, דאע"ש והמוסלמים הקיצוניים רוצים לרצוח את סיסי, לעשות מהפכה ולהחזיר את מצרים להיות ארץ פרימיטיבית. הם לא ירדו מהתוכנית, הם מגבירים את המאמצים.

ירדן ממשיכה לחכות, יש לה קשר עִם ישראל, והיא רוצה ליהנות גם מהתיירות מישראל ומצה"ל וגם מהערבים מסביבה ובתוכה.

תורכיה הפכה רובה לדאע"ש. ארדואן כפוף בסתר להוראות של דאע"ש, ועושה בסתר את מה שאומרים לו. ישראל אסור לה להיכנע לתורכיה. כל הטבה לרצועת עזה, תגרום לישראל צרות צרורות. עם ישראל והממשלה צריכים להכניס לראש ולהבין: כל מטרת מדינות ערב, החמאס והפלסטינאים, היא אך ורק לכבוש את מדינת ישראל. אין להם מטרת שלום. הם לא יצליחו לעולמי עולמים – ההיפך.

סוריה נמחקת כליל, נלחמים זה בזה והורגים זה את זה. רוסים הורגים את החיזבאללה, את המורדים ואת דאע"ש. סורים הורגים את החיזבאללה. איראנים נהרגים עם הסורים, הכורדים והתורכים. הכל בסוריה בוץ טובעני. נהרגים מאות ואלפים ולא יודעים מי נגד מי.

רוסיה אם תרצה להרוס את סוריה - תוך 24 שעות אין סוריה. רוסיה רוצה לשלוט בסוריה בלי לתמוך בה.

איראן מתחמשת דרך רוסיה, כי רוסיה רוצה שאיראן תהיה תחת שליטתה ולא תחת שליטת ארצות הברית. איראן פוחדת פחד מוות מישראל, לא יכולה לעשות שום דבר ישיר נגד ישראל, רק בדרך עקיפה. ברוך ה' שיש לנו צבא הכי טוב בעולם שמגן ושומר, וחֵיל האוויר הכי טוב בעולם, ולכל טייס צמוד מלאך משמיים בזמן פעולה והפצצה. גם לחיילי צה"ל האחרים צמודים מלאכים, כדי לבצע משימות מוצלחות.

עיראק אין לה תקנה, הכל הרוס וייהרס עוד.

חיזבאללה ונסראללה הקדוש-ברוך-הוא קיצץ להם את הכנפיים ולא נותן להם להרים את הראש.

באפריקה, אסיה ואירופה, יהיו סכסוכים ומלחמות קשות ביותר. באירופה עוד מעט יפרוץ גל של פיגועים ופיצוצים ומקרים קשים. בהרבה מקומות בעולם יש תסבוכות וסיבוכים קשים. מדינות ילחמו ביניהם, טילים יתבלבלו במסלולם, מטוסים יתבלבלו בדרכם ויהיו תסבוכות עם מטוסים ועם אוניות.

לנו יש את כוחות הביטחון: משטרה, צבא-הגנה-לישראל, מוסד, שב"כ ששומרים ומגינים על מדינת ישראל! צריכים לכבד אותם מאוד ולכבד את החוק בארץ ישראל. יש שופטים ויש עורכי דין, סנגורים וקטגורים - לעבוד עם החוק! מי שהולך ביושר ובאמת - הקדוש-ברוך-הוא מגן עליו.

את כל זה עושה בורא עולם כדי לחדש את העולם הזה לעולם של אהבת חינם, עולם של רחמים, עולם של כבוד זה לזה.

יהודים יקרים, לצאת מההתלבטויות ולא להיכנס לספקות, משיח נמצא, עובד ופועל, מגן ושומר, מברך ומתפלל! בורא עולם מבקש מעם ישראל היהודים, להמשיך לזעוק ולבקש את המלכת מלך המשיח צדקנו, שיראה בגלוי ובפרהסיה ושלא יהיו מעצורים ועיכובים. זו בקשתו של הקדוש-ברוך-הוא!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר