סקר מינה צמח: יאיר לפיד מזנק ל -18 מנדטים, ש"ס נחלשת ויהדות התורה מתחזקת

בידיעות אחרונות בדקו אחוזי התמיכה במפלגות השונות, ומתברר כי ״יש עתיד״ מזנקת משמעותית ל-18 מנדטים. ״הליכוד״ מאבדת מכוחה, ומה יקרה אם כחלון וגדעון סער ירוצו יחד? (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

ממשלת נתניהו השלישית, למרות היותה ממשלה צרה ומונה 61 חברים בלבד נראית כרגע יציבה למדי. חבריה טוענים בתוקף שאיש מהם לא רוצה בחירות - גם לא חברי האופוזיציה, אבל מסקר מינה צמח ומנו גבע עבור 'ידיעות אחרונות' עולה כי יש מפלגות שירצו מאוד להקדים את הבחירות בשל זינוק משמעותי בתמיכה בהן, כך למשל - 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד שחוזרת לימיה הגדולים עם שמונה עשר מנדטים, לפי הסקר.

מהסקר עולה עוד כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הייתה מפלגת השלטון 'הליכוד' נחלשת מ-30 מנדטים ל - 25 מנדטים.

'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני נחלשת מ-24 מנדטים ל 18 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת שומרת על כוחה עם 13 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מתחזקת מ - 8 מנדטים ל - 12 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון מעשרה מנדטים לשבעה מנדטים. 'ישראל בתינו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת גם היא מ - 6 מנדטים ל - 8 מנדטים.

'יהדות התורה' מתחזקת משישה מנדטים לשבעה מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת משבעה מנדטים לשישה מנדטים. מר"צ מתחזקת במנדט וזוכה לשישה מנדטים.

גדעון סער ומשה כחלון יחד

בסקר נבדקה אפשרות שהשר לשעבר גדעון סער מתמודד בבחירות יחד עם שר האוצר משה כחלון. על פי הסקר במצב הנוכחי 'הליכוד - 21. 'יש עתיד' - 18. המחנה הציוני - 18. המפלגה הערבית המשותפת - 13. סער וכחלון - 12. הבית היהודי - 11. ישראל ביתנו - 8. יהדות התורה - 7. ש"ס - 6. מר"צ - 6.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר