סערה בעיריית בני ברק

נציג בני תורה: "זייברט דואג למשכורות למקורבים"

סערה בישיבת מועצת עיריית בני ברק שאישרה את תקציב 2016. במהלך הדיון טען שלום מלאכי מ"בני תורה" כי "ראש העיר דואג למשכורות למקורבים". זייברט: "דבר, הצלם כבר מצלם" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש העיר בני ברק חנוך זייברט (צילום: סטודיו דוד זר)

סערה אמש (חמישי) בישיבת מועצת עיריית בני ברק שאישרה את תקציב העיר לשנת 2016. במהלך הדיון על תקציבי האגפים, תקף חבר המועצה שלום מלאכי מהאופוזיציה (בני תורה) את זייברט וטען כי "זייברט דואג למשכורות למקורבים. למה ראש העיר מתחיל לגבות היטל שמירה? כדי לכסות את המשכורת של מנהל מחלקת חזות העיר שגם ככה אין שם עבודה".

אחד החברים הגיב למלאכי: "תצא לעיר ותראה את הפעילות העניפה של מחלקת חזות העיר. תלמד את החומר לפני שאתה מדבר שטויות".

בהמשך העיר זייברט למלאכי "אתה יכול להתחיל לדבר הצלם שלך כבר מצלם". מלאכי השיב לראש העיר: "אתה יכול להתחיל לאכול".

גורמים בעירייה הגיבו: "לפני שמלאכי תוקף את זייברט שלא ישכח שזייברט דואג לו שלא מיישם את פניות משרד הפנים להדיחו מהמועצה על אי תשלום ארנונה".

יצויין כי במהלך הישיבה נרשם סוג של פיצול פנימי בסיעת 'בני תורה' באופוזיציה כאשר יו"ר הסיעה חיים רוחמקין הצביע ברוב ההצבעות בעד ראש העיר ובחלקן בחר להמנע אך לא הצביע נגד.

בהמשך הדיון חבר המועצה דרור בן אפרים מסיעת ש"ס העלה הצעה לסדר היום, להציב שירותים ציבוריים ברחוב רבי עקיבא. לדבריו אנשים ונשים מתלוננים שאין מקום מוסדר בעיר לכך. זייברט השיב כי הנושא ייבחן.

נציין כי אמש התכנסה ועדת המכרזים בראשות הרב ישראל משה פרידמן כדי להחליט על מינוי סגן מנהל מחלקה לאגף החינוך. בהוראת סגן ראש העיר אלי דדון המועמד שייבחר הוא שמואל דדון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר