פרופיל המחבל

תקף חייל, מכר סמים לסוכן: זה המחבל נשאת מלחם שרצח יהודים בתל אביב

אסיר לשעבר בן 28 מהיישוב ערה שנידון בעבר לחמש שנות מאסר בעקבות כך שניסה לחטוף נשק ותקף חייל. במקרה אחר, הוא מכר כמות גדולה של סמים לסוכן. זה החשוד ברצח בתל אביב (חדשות)

נשאת מלחם ב-2007 (צילום: רענן בן צור, YNET)

גם הערב (מוצאי שבת) נמשך המצוד אחר נשאת מלחם, המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בתל אביב. זהותו התבררה סמוך לכניסת השבת, אז, בעקבות סרטונים ממצלמת אבטחה מזירת הפיגוע זיהה אותו אביו והתקשר למשטרה כדי לעדכן שמדובר בבנו.

מדובר בנשאת מלחם, אסיר לשעבר בן 28 מהיישוב ערה, הוא נידון בעבר לחמש שנות מאסר בעקבות כך שניסה לחטוף נשק מחייל בצומת כרכור. בכתב האישום שהוגש אז נגדו צויין כי הוא החליט לפגוע בחייל בשל היותו נציג המדינה, אך הוא לא הואשם בעבירה ביטחונית.

עושה קניות בחנות טבח ויוצא לרצוח (מצלמות אבטחה)

גם במהלך חקירתו הוא ניסה לגנוב שוב נשק מאיש כוחות הביטחון, וכשנלקח לשחזר את האירוע בו ניסה לגנוב נשק מחייל, הוא תקף את השוטר שליווה אותו לשחזור בניידת המשטרה.

עורך דינו טען באותם ימים כי התקיפות בוצעו בשל ערעור במצבו הנפשי. השופטת כתבה כי "הגם שלא נמצא כי הנאשם סובל ממחלת נפש השוללת אחריות פלילית, הרי שמאותה תעודה עולה כי מדובר ב'בחור בעל הפרעת אישיות, לפי הבדיקה הפסיכולוגית, מדובר בהפרעת אישיות בשלה, עם צריכת סמים ואלכוהול מגיל צעיר והתנהגות עבריינית סביב נושא הסמים, שבעקבותיה גם ריצה לפני כשנה עונש מאסר'"

בשנת 2005 הוא נעצר לאחר שסוכן משטרתי הפליל אותו במכירה של סמים בסכום של כ-16 אלף שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר