הטבח בלב תל אביב

רגעי הפאניקה: שומעים קולות ירי ומסתתרים מתחת לשולחנות

תיעוד חדש מבית קפה סמוך לזירת הפיגוע בתל אביב מציג את רגעי הבהלה בקרב תושבי תל אביב שנראים נמלטים ומסתתרים מתחת לשולחנות עם הישמע הירי. המצוד אחר המחבל נמשך (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

הטבח בתל אביב: סרטונים חדשים שפורסמו הערב (מוצאי שבת) מבית קפה הנמצא סמוך לזירת הפיגוע שאירע ביום שישי ברחוב דיזינגוף בתל אביב, מראים את רגעי הבהלה שאחזו בציבור בשניות בהן נשמעו היריות מכלי הנשק של המחבל נשאת מלחם. האנשים שיושבים בבית הקפה נראים כשהם מזנקים ממקומותיהם ומסתתרים מתחת לשולחנות בתוך בית הקפה.

(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב לזירת הרצח ואמר כי "משטרת ישראל והשב"כ פועלים ללא לאות לתפוס את הרוצח. אני קיבלתי עכשיו תדרוך מקיף על כל פעולתם, הם עושים זאת עם מיטב הכוחות והיכולות של זרועות הביטחון של מדינת ישראל. תמונתו של הרוצח פורסמה, יפורסמו גם תמונות נוספות שלו. אנחנו עיבינו כוחות בכל האזורים הרלוונטיים. אני מבקש מהציבור ערנות מרבית".

נתניהו מדליק נר בזירה, הערב (צילום: אלי סגל, ynet)

אלפי אנשי ביטחון ממשיכים גם הערב במרדף אחר המחבל שהצליח להימלט מהזירה בה טבח בני בני אדם ופצע מספר בני אדם נוספים. במהלך סוף השבוע הותר לפרסום כי נרצחי הפיגוע הם אלון בקל בן ה-26 מתל אביב ושמעון רוימי בן ה-30 מאופקים.

אלפי אנשי ביטחון משתתפים במצוד אחר המחבל (צילום: Esther Rubyan/Flash90)
(צילום: Esther Rubyan/Flash90)
(צילום: Esther Rubyan/Flash90)

סגן ניצב הילה חמו, דוברת משטרת מחוז תל אביב מסרה מוקדם יותר כי "מדובר באירוע קיצון מורכב וייחודי, שבו אלמוני חמוש יצא למסע טבח חסר אבחנה בלב רחוב הומה. מיד עם קבלת הדיווח הראשוני המשטרה פצחה במאמץ עליון, בדגש למהלכים מודיעיניים וחקירתיים רחבי היקף, בצד תגבור כוחות מאסיבי באזור. לשטח הוקפצו יחידות מיוחדות, המתמחות באיתור מפגעים ובנטרולם כשהמאמץ המרכזי הוא לאתר את המפגע ולנטרלו".

יוצא מקניות ומתחיל לירות (מצלמות אבטחה)

רגע הירי (מצלמות אבטחה)

עוד נמסר כי "המצוד אחר המפגע ימשיך עד לרגע מעצרו. מתחילת האירוע מבוצעות, מסביב לשעון, פעולות מודיעין וחקירה מגוונות בשיתוף פעולה עם יתר גופי הבטחון במטרה לחשוף את מלוא מימדי האירוע, לרבות האפשרות לקורבן בזירה נוספת".

המשטרה ביקשה מהציבור "להמשיך ולגלות עירנות, לא להסס ולדווח מיד על כל תרחיש או אדם חשוד. בכל שטח שבו תתבצע פעילות משטרתית יש להקפיד ולהישמע להוראות השוטרים במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר