המצוד והפחד

כמחצית מהתלמידים בצפון תל אביב לא הגיעו לבתי הספר והגנים

בתל אביב נמשך המצוד אחר המחבל נשאת מלחם, שביצע את הפיגוע בתל אביב. כ-50% מהתלמידים בצפון תל אביב לא הגיעו לבתי הספר וגני הילדים, בדרום העיר הגיעו 90% (חדשות בארץ)

(צילום: ירון ברנר - ynet)

המצוד והפחד: תושבי תל אביב עדיין שרויים בפחד, בעקבות המצוד אחר המחבל נשאת מלחם, שביצע את הפיגוע ביום שישי, רבים העדיפו שלא לשלוח את הילדים לבתי הספר והגנים.

על פי הנתונים של עיריית תל אביב, בצפון העיר שם מתרכזות הסריקות הגיעו רק כ-50 אחוז מהתלמידים, במרכז העיר הגיעו 70% ובדרום העיר הגיעו 90%. לשם הדוגמה, לתיכון אליאנס, הנמצא בצפון העיר לא רחוק ממוקד החיפושים, הגיעו רק 230 תלמידים מתוך 1,600.

חן, אחת האמהות שהחליטה שלא לשלוח את הילדים סיפרה ל-ynet: : "החלטתי להשאיר אותו בבית כי אני מפחדת. המחבל לא נתפס ואני פשוט לא רגועה. ברור שמאבטח זה מרגיע אבל זה לא מאה אחוז. החלטתי שלא ללכת לעבודה ונשארתי עם שלושת הילדים בבית".

תיכון אליאנס (צילום: רעות צימרמן - ynet)

מנהל מחלקת הביטחון בעיריית תל אביב, חנן פרץ אמר כי "אגף הפיקוח העירוני נרתם למשימה ואנחנו, עם סיירי הביטחון והקב"טים, פועלים בצורה משותפת עם המשטרה. גם לגננות יש הנחיות מאוד ברורות שהופצו אליהן כבר אתמול, קודנים, לחצני מצוקה. המוקד העירוני מקבל שיחות ועונה לתושבים. יש מוקד משלט ביטחון שמרכז בתוכו מערכות מיגון ומצוקה ויודע לנטר אותם ולהפיץ אותם הלאה. המשטרה פרוסה בצורה משמעותית, ואנחנו פרוסים בכל מוסדות החינוך".

ראש העיר רון חולדאי הודיע כבר אמש, כי הורה שדואג לא ישלח את ילדיו. "אני מבין לליבם של ההורים נוכח המתיחות הקיימת. ערכתי אמש ישיבה עם ראש הממשלה וכל גורמי הביטחון הבכירים וסוכם לתגבר בימים הקרובים באופן משמעותי את נוכחות כוחות הביטחון סביב מוסדות החינוך בעיר".

יחד עם זאת, בעירייה הבהירו כי כל הטיולים והסיורים של בתי הספר מתקיימים כסדרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר