ברקת רב עם האוצר וירושלים כוסתה באשפה

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת פיטר בשבוע שעבר 170 עובדי ניקיון בעקבות הסכסוך עם שר האוצר משה כחלון, והבוקר העיר ירושלים כוסתה באשפה עקב השביתה בה פתחו עובדי התברואה (חדשות)

(צילומים: נתי שוחט והדס פרוש - פלאש 90)

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת פיטר בשבוע שעבר 170 עובדי ניקיון בעקבות הסכסוך עם שר האוצר משה כחלון, והבוקר (ראשון) העיר ירושלים כוסתה באשפה עקב השביתה בה פתחו עובדי התברואה.

סוחרים בשוק מחנה יהודה יצאו היום במחאה נגד אי פינוי האשפה והוציאו את האשפה למרכז הכביש ברחוב אגריפס ובכך חסמו את הכביש לתנועה, משדרות בן צבי ועד רחוב כי"ח.

שוטרי אגף התנועה סגרו את רחוב אגריפס לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים ובסיוע אגד, התחבורה הציבורית מופנית לרחוב בצלאל.

בנוסף, נעשתה פניה לגורמי העירייה לפינוי האשפה לשם פתיחת הכביש. שוטרי התנועה הכווינו את התנועה במקום.

בתוך כך, אמש הודיעה ההסתדרות לברקת על הכרזת סכסוך עבודה בעקבות פיטורי עובדי הניקיון. הסכוסך חל על יותר מ-9,000 עובדים, בהם יוצתר מאלף עובדי התברואה.

בעקבות ההכרזה, בתוך כשבועיים יוכלו העובדים לנקוט בצעדים שונים עד כדי השבתה מלאה של השירותים העירוניים.

מעיריית ירושלים נמסר כי "בתחילת השבוע יחל הגל השני של הפיטורים שיכלול פיטורי 2,000 עובדים בעירייה ובעיר בעקבות קיצוץ רוחבי בניקיון, בתרבות, ברווחה ובחינוך. נבהיר כי לצערנו אין תחום שלא ייפגע בקיצוץ של 200 מיליון שקל שלא הגיעו מהאוצר כמו בכל שנה. לראש העיר לא נותרה כל ברירה מכיוון שהוא מחויב להגיש תקציב מאוזן במסגרת הקיימת ללא תמיכת האוצר. בתקופה כזו של פיגועי טרור אנו מצפים לקבל חיזוק נרחב מהאוצר ולא כתף קרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר