ילדה מצאה את הטלפון של המחבל בתל אביב

תלמידת בבית ספר המתגוררת בצפון תל אביב מצאה את הטלפון הנייד של נשאת מלחם, המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב. ככל הנראה המחבל זרק את הטלפון לאחר ביצוע הפיגוע (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: Miriam Alster/Flash90)

תלמידת בית ספר מצפון תל אביב מצאה במקרה את הטלפון הנייד של המחבל נשאת מלחם, המחבל שביצע את פיגוע הירי בתל אביב ביום שישי האחרון ורצח שלושה בני אדם.

הטלפון הנייד נמצא כבר ביום שישי בשביל צדדי ברחוב רדינג בעיר, זמן קצר לאחר הפיגוע. כאמור, מי שמצאה את הטלפון היא תלמדית בית ספר שמצאה אותו במקרה, ככל הנראה לאחר שהמחבל זרק אותו לאחר ביצוע הפיגוע.

התלמידה סיפרה על כך לאביה, אך רק במוצאי השבת הם קישרו כי הטלפון הוא ככל הנראה של המחבל ופנו למשטרה. חוקרים הגיעו במהירות לבית המשפחה ולקחו את הטלפון לצורך החקירה.

על פי הדיווחים, אל הטלפון התקשרו מספר פעמים אנשים דוברי ערבית. בנוסף, אל הטלפון התקשר גם אחד ממעסיקיו של המחבל שניסה כנראה ליצור עמו קשר.

בחודשים האחרונים עבד המחבל בשכונת רמת אביב בצפון תל אביב. חלק מהתושבים הכירו אותו מעבודתו בשיפוצים באזור.

בתוך כך, כוחות גדולים מאוד של משטרה עדיין עורכים סריקות ומנסים לאתר את המחבל, שעדיין מסתובב חופשי. הערב נמסר מהמשטרה כי "במוקד 100 ניכרת עלייה משמעותית בפניות אזרחים מאז הפיגוע בת"א. אנא המשיכו לגלות ערנות ודווחו על כל אירוע חריג. הכוחות ממשיכים בחיפושים נרחבים".

בהמשך נמסר מהמשטרה: "המצוד אחר הרוצח נמשך והוא מתבצע במספר אזורים ברחבי הארץ. המטרה המרכזית כרגע הוא מבצע האיתור. אנו נמנעים במכוון מפרסום פרטים שיש בהם כדי לפגוע במאמצים לשים יד על הרוצח בשת"פ הדוק עם שב"כ המוביל את המאמץ המודיעיני".

"המשטרה ממקדת מאמצי אבטחה נרחבים, לצד המאמצים לאיתור, ע"פ הערכת מצב המתקיימת בכל מספר שעות. שיתוף הפעולה של הציבור מתנהל למופת ואנחנו מודים על העירנות ועל המידע המוזרם למשטרה. כל פיסת מידע נבדקת. אין מקום לשינוי בהנחיות לציבור. יש לקיים שגרה בכל האזורים, תוך המשך גילוי עירנות ודיווח למשטרה. המשטרה ערוכה באופן מתוגבר לטיפול בדיווחים הרבים במוקדי ה 100 של משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר