הצלם הופתע: הגנב המסתורי חזר בתשובה?

רגע אחרי שהכין את ציוד הצילום בחתונה חרדית במרכז הארץ, הצלם חיים עטון הבחין כי חלק מהציוד בשווי של עשרות אלפי שקלים נגנב. לתדהמתו, מיד בתום החתונה הגנב החזיר את הציוד (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הציוד שנגנב והוחזר במפתיע (צילום: באדיבות חיים עטון)

רגע אחרי שהכין את ציוד הצילום בחתונה חרדית במרכז הארץ, הצלם חיים עטון הבחין כי חלק מהציוד בשווי של עשרות אלפי שקלים נגנב. לתדהמתו, מיד בתום החתונה הצלם החזיר את הציוד.

המקרה התרחש בסוף השבוע שעבר באולם חתונות חרדי במרכז הארץ. הצלם שהגיע לאולם אחרי שסיים כמה שעות של צילומי נוף, הניח את הציוד בכניסת הספקים אולם כמה דקות לאחר מכן הוא נחרד לגלות כי חלק ממנו נגנב. "בשלב מסוים לפני החופה אני בא לקחת מתיק כבל, ואני קולט ששני תיקים נעלמו", סיפר.

"בהתחלה עוד לא הבנתי מה קורה, התקשרתי לעוזר שלי, אולי הוא הזיז את הדברים, המשכתי לחפש בכל האולם ואז אחד מעובדי ההגברה טען שראה אדם עם קסדה שנכנס ויצא".

"לאט לאט אני מבין שנגנבו לי שני תיקים עם מצלמת וידאו ושלוש עדשות גו פרו, לידים (פנסים), גימיבל וחומרים ומה לא, שווי מעורך של כ-30.000 אלף שקלים. למזלי המצלמה הראשית והציוד העיקרי היה עליי ובשאר הציוד לא הספיקו לגעת", הוסיף.

חיים עטון, הופתע פעמיים (באדיבות חיים עטון)

עטון מספר כי נתקל בחוסר שיתוף פעולה מצד צוות האולם: "ראיתי את אחד מעובדי האולם שממש ברגעים האלה היה בכניסה, מדובר על פרק זמן של גג חמש דקות. הוא כמובן הכחיש שראה משהו או מישהו, פשוט נתקלתי באטימות של בעלי האולם והצוות ובזלזול במקרה".

משהבין כי מצוות האולם לא יגיע המידע על החשוד, הזמין הצלם את המשטרה שהגיעה למקום תוך זמן קצר ומבדיקה שערכה התברר כי לא היו כלל מצלמות אבטחה באזור שבו נגנב הציוד.

הצלם נעזר בעמיתו לעבודה, הצלם חיים דריליק, וסיום האירוע ציפתה לו הפתעה: "בסיום האירוע, בשבע ברכות, מתקשר אליי ממספר לא מוכר נהג מונית שאומר שהביאו לו ציוד למסור לי, מייד יצאתי החוצה ומצאתי את התיקים שלי. מבדיקה ראשונית שערכתי ראיתי שלא היה חסר דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר