טרגדיה בירושלים

בשבת החום עלה ואמש נפטר • הילד שמעון מויאל ז"ל בן 4.5

בשבת עלה חום גופו של הילד שמעון מויאל, בן 4 וחצי, משכונת רמת שלמה בירושלים, במוצ"ש הוא הובהל לשערי צדק, אך אתמול חלה החמרה במצבו והוא נפטר. "הרגשנו שיש לו נשמה גבוהה" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: בעריש פילמר)

טרגדיה פתאומית: הילד שמעון מויאל ז"ל בן 4 וחצי מתלמוד תורה "המסורה" בירושלים, נפטר אתמול בצהרים (ראשון), בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר שאושפז בגלל עליית חום גופו.

האירוע החל בליל שבת, כאשר הילד לא חש בטוב ומבדיקה שערכו הוריו התברר כי החום עלה. ההורים החליטו לקחת אותו לרופא בשכונה וזה קבע כי עליו לקחת אנטיביוטיקה. במוצאי שבת המצב החמיר ורופא אחר הציע להורים להתפנות לבית החולים שערי צדק לבדיקות.

אלא שאתמול חלה החמרה נוספת מצבו, ולדאבון הלב הוא נפטר. בשעות הערב התקיימה מסע הלווייתו מבית הוריו בשכונת רמת שלמה בירושלים, בהשתתפות עשרות בני אדם. המנוח והוא ניטמן בהר המנוחות בעיר.

אחד מאנשי הצוות החינוכי בתלמוד התורה בו למד הילד סיפר ל"כיכר השבת" כי הילד "היה בריא ושמח. אנחנו עדיין בהלם מוחלט". איש הצוות מספר כי ביום שישי הילד התנהג כרגיל ולא היו לו בעיות בריאותיות, "לפי מה שהבנתי בליל שבת הוא השתתף בסעודות ובגלל שהיה לו חום הם הגיעו לרופא שנתן לילד אנטיביוטיקה".

איש הצוות ספד לו ואמר כי "הוא היה אחד הילדים הכי מיוחדים. הרגשנו שהייתה לו נשמה גבוהה. הוא ילד אציל ועם מידות טובות ואח המופלאים שבחבורה".

בעקבות המקרה המצער הגיעו היום פסיכולוגים מטעם העירייה אל התלמוד תורה בו למד וסיפרו לחבריו על כי הוא איננו איתם, "הדרכנו את ההורים כיצד להתמודד עם הטרגדיה ואיך לעזור לילדיהם לעבור את זה בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר