סופרב החדשה מאכזבת: תקלה חמורה לא תאפשר לעבור טסט

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג, תזמן קרוב למאתיים בעלי הדגם המדובר בישראל למוסך כחלק מקמפיין עולמי של היצרנית, לאחר שהתברר כי ייתכן שיש כשל במערכת החשמל שלא תאפשר לעבור טסט (רכב, חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אתר החברה)

הרכב של החרדים למוסך: חודשיים אחרי שהגיעה לישראל ורבים ציפו לה, בעלי סקודה סופרב נקראו בדחיפות למוסכי החברה כדי לתקן תקלה באספקת החשמל. בחברה מיהרו להבהיר כי במידה והלקוח לא יבוא לקן את התקלה, הוא לא יוכל למכור את הרכב או לחדש את הרישיון החל מעוד שישה חודשים.

ההזמנה נשלחה למאתיים בעלי הדגם המדובר למוסך כחלק מקמפיין עולמי של היצרנית, לאחר שהתברר כי ייתכן שיש כשל במערכת החשמל. התיקון שנוגע למחבר אספקת המתח למערכות הפנים, שעשוי להשתחרר, יבוצע ללא תשלום מצד בעל הרכב.

מאז החלה החברה למכור את הרכב לפני כחודשיים נמכרו רק מאתיים רכבים ובמחסן החברה נמצאים עוד מאות כלי רכב שיעברו אף הם תיקון באופן מיידי. התיקון המדובר הינו תנאי לחידוש הרישיון, וכי בתום שישה חודשים מיום הקריאה לא ניתן יהיה לבצע העברת בעלות או לחדש את רישיון הרכב.

בשנים האחרונות נחשבה סקודה סופרב לרכב מוביל בקרב בעלי ממון בציבור החרדי, אולם יחד עם התואר הנחשק הדגם ספג ביקורת נוקבת מצד הבעלים והמוסכים שטוענים כי בדגם הקודם ישנן לא מעט תקלות בגיר הרובטי שעלות החלפתו או תיקונו מגיע לעתים לאלפי שקלים.

מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המותג נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בעקבות הודעת יצרן, צ'מפיון מוטורס יוצאת עם קריאת שירות (ריקול) עבור 392 כלי רכב מסוג סקודה סופרב משנת 2015, שמתוכם נמסרו כ- 200 ללקוחות. הסיבה לקריאה – בכלי הרכב המדוברים ייתכן שנועל מחבר אספקת המתח למערכות פנים עלול להיות משוחרר".

עוד הוסיפו בחברה כי "היצרן הורה בימים אלו על ביצוע קמפיין עולמי, שבמסגרתו תבוצע בדיקה של המחבר ובמידת הצורך גם אבטוח מחדש למקום. משך הטיפול הינו כ- 30 דקות, מכתבי זימון ללקוחות ישלחו בימים הקרובים. הודעה נמסרה למשרד התחבורה בעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר