סרטון חדש

"ג'ון הג'יהאדיסט" מאיים על ראש ממשלת בריטניה ומוציא להורג

לפני כחודש דיווחה בריטניה כי הוציאה להורג את עורף הראשים של דאעש "ג'ון הג'יהאדיסט", אלא שכעת מפרסם הארגון סרטון הוצאה להורג חדש בו נראה אדם המוצג כג'ון כשהוא מאיים על קמרון (עולם)

"ג'ון הג'יהאדיסט" (צילום: דאעש)

ניצל מחיסול או "ג'ון הג'יאהדיסט" חדש? שבועות ספורים לאחר שהודיעה בריטניה כי חיסלה את הטרוריסט המפורסם של ארגון הטרור דאעש - ג'ון הג'יאהדיסט בסיכול ממוקד בבירת דאעש - א-ראקה, שחרר ארגון הטרור סרטון זוועה חדש המתעד הוצאה להורג של מי שהם מכנים "חמישה מרגלים בריטים", בו נראה "ג'ון הג'יאהדיסט" מאיים על ראש ממשלת בריטניה דיויד קמרון ומשתתף בהוצאה להורג.

בסרטון נראה המחבל רעול הפנים פונה באנגלית צחה לקמרון ואומר: "זהו מסר לדיויד קמרון, כל העבדים של הבית הלבן, כל החמורים של היהודים, כמה מוזר שאתם רואים היום מנהיג חסר חשיבות כמוך קורא תיגר על המדינה האיסלמית. כמה מוזר זה שהמנהיג של אי קטן מאיים עלינו עם קומץ המטוסים, למה אתה לא לומד לקח מהניסיונות הפתטיים של אדונך בוושינגטון והמבצע הכושל נגד דאעש".

בהמשך מכנה הטרוריסט את קמרון "אוויל", כשהוא אומר כי "רק מטומטם יפתח במלחמה מול דאעש" ומאיים כי דאעש יפלשו יום אחד לבריטניה ויחילו את חוקי השריעה.

לדברי גורמים, זהו ג'ון הג'יהאדיסט החדש

כזכור, לפני מספר שבועות דווח כי מוחמד אמוואזי שכונה ג'ון הג'יאהדיסט, בעל האזרחות הבריטית, חוסל על ידי מטוסים ללא טייס בריטים. סרטון ההוצאה להורג החדש מנסה להוכיח כי אמוואזי לא חוסל, אלא שגורמים שונים טוענים כי מדובר בטרוריסט אחר, גם הוא בעל אזרחות בריטית, בשם אבו רומישה שנמלט מבריטניה לפני כשנה וחצי, בעקבות אישום על עיסוק בטרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר