7 שנים לאחר הטרגדיה

הבת של אריה דרעי תובעת 2 מיליון שקלים

7 שנים לאחר שהפעוט אריה מכלוף דהן ז"ל, נפטר בעת ששהה בפעוטון, תובעת כעת אסנת דהן, בתו של השר דרעי, את משרד הכלכלה ועיריית ירושלים בסכום של למעלה מ-2 מיליון שקלים (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

7 שנים לאחר שהפעוט אריה מכלוף דהן ז"ל, בן החצי שנה, נפטר בפעוטון בו שהה בירושלים, תובעת כעת אסנת דהן, בתו של השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי, את משרד הכלכלה ואת עיריית ירושלים בסכום של למעלה מ-2 מיליון שקלים.

התביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב היא נגד העירייה ומשרד הכלכלה שהפעילו את הפעוטון טוענת לרשלנות של הגופים שאחראים על אכיפת הנהלים, שהיו יכולים להציל את התינוק ממוות.

הפעוט אריה מכלוף דהן ז"ל איבד את הכרתו לאחר שהמטפלת במעון השכיבה אותו בחדר כשהוא על בטנו. בכתב התביעה נכתב כי רק לאחר שעה בו שהה הפעוט לבדו בחדר הוא נמצא בחדרו כשפניו כחולות וללא נשימה.

ההורים טוענים בכתב התביעה כי עיריית ירושלים ומשרד הכלכלה לא קבעו נהלים ברורים לניהול המשפחתון ונמנעו מלפקח עליו כנדרש. "משרד הכלכלה לא הפעיל את חובת הפיקוח המוקנית לו על פי כל דין ובכך אפשר לפעוטון להתנהל בהתאם לראות עיניה של מנהלת המשפחתון", נכתב בכתב התביעה.

ממשרד הכלכלה הגיבו כי "התביעה טרם התקבלה במשרד. לכשתגיע התביעה - נלמד את פרטיה והתייחסות המשרד, תועבר כמקובל, באמצעות הפרקליטות וניהול ההליך בבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר