הפרסומאי הבכיר בהסתה חמורה

אילן שילוח: "הדתיים שוחטים אותנו עם עלויות כשרות"

הפרסומאי אילן שילוח, מסית נגד החרדים והכשרות וכותב: "הדתיים שוחטים אותנו עם עלויות כשרות שממנות מלא פרזיטים". ל"כיכר השבת" הוא אומר: "יש לי בעיה שהופכים דת למכונת כסף" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילן שילוח ושחיטה (צילום: נתי שוחט פלאש90 ומתוך הטוויטר של אילן שילוח)

ההסתה נגד הכשרות: בשבועות האחרונים עסקה ועדת הכלכלה בכנסת כמו גם כלי התקשורת בישראל בעלויות הכשרות של מוצרי המזון, המהווים לטענתם של חלק מבעלי החברות סיבה ליוקר המחיה במשק.

לפי נתוני דו"ח של משרד האוצר, שפורסם הבוקר בעיתון "כלכליסט", נטען כי עלות שחיטת עוף כשר, היא כ-1.2 מיליארד שקלים.

וכרגיל, גם כעת יש מי שמנצל את הדברים בכדי להסית כנגד הציבור החרדי והכשרות. המדובר הוא באילן שילוח איש עסקים ישראלי המשמש גם כיו"ר קבוצת הפרסום מקאן אריקסון, מחברות הפרסום המובילות במשק הישראלי.

הציוץ המסית

שילוח צייץ בחשבון הטוויטר שלו ‏את הציוץ הבא: "כמה עולה שחיטת עוף כשרה? 1.2 מיליארד שקל בשנה", כשהוא מצרף קישור לכתבה של כלכליסט, ומוסיף: "הדתיים שוחטים אותנו עם עלויות כשרות שממנות מלא פרזיטים".

בהמשך כותב שילוח "אין לי בעיה עם דתיים שחיים באמונתם. יש לי בעיה שהופכים את הדת למכונת כסף על חשבון המונים עיוורים בשם הדת".

יצויין כי אין זו הפעם הראשונה ששילוח בוחר להשתמש בביטויים חריפים, כנגד המגזר החרדי, אך נדמה כי כעת חצה גם את הגבול הזה.

כאמור, שילוח מכהן כיו"ר קבוצת הפרסום מקאן אריקסון, המייצגת חברות מובילות בשוק, בהן ניתן למנות את חברות אוסם, טמפו, אל-על, ויזה, איקאה ובנק לאומי.

עסקנים חרדים אומרים בזעם כי מדובר בהתבטאויות מקוממות ושקריות. "מצופה דווקא ממנו להכיר את הנתונים ולדעת שאינם נכונים. בנוסף לא ייתכן שמי שעשה במשך שנים את רווחיו על חשבון הציבור החרדי ונהנה מכספו, כמו גם החברות אותן הוא מייצג, יבחר להשתלח ולהסית כנגד הציבור ממנו הוא התפרנס", הם אומרים.

שילוח מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אני מאוד מעריך דתיים מכל סוג. מעריך דת ויהדות. יש לי בעייה שהופכים את זה לתעשייה של כסף.כאשר הופכים את הדת למכונת כסף. יכול להיות שזה קצת חריף מידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר