גל הטרור לא נרגע

פיגוע סמוך למאה שערים: נערה נפצעה מדקירה, המחבל נורה

סמוך לשעה 16:30 התקבל דיווח על אירוע דקירה בשדרות בר לב בירושלים. נערה בת 15 נפצעה קל מדקירה. לאחר מרדף אחר המחבל, השוטרים ירו בו ופצעו אותו באורח בינוני. תיעוד מהזירה (בארץ)

(צילום: קבוצת "מדברים תקשורת", תמונה ראשית: הדס פרוש, פלאש 90)

סמוך לשעה 16:30 (שני) התקבל דיווח על אירוע דקירה בשדרות בר לב בירושלים. לפי הדיווחים הראשוניים, נערה בת 15 נפצעה באורח קל בפיגוע.

מדוברות מחוז י-ם של המשטרה נמסר: "שוטרים המוצבים במשימת אבטחה בשדרות חיים ברלב, הבחינו בצעיר ב.מ. שהעלה את חשדם, השוטרים ניגשו לבדוק את החשוד ששלף סכין, ניסה לדקור את השוטרים ללא הצלחה ונמלט, השוטרים החלו במרדף אחריו כשהסכין בידו".

"השוטרים ביצעו ירי לעבר פלג גוף תחתון של המחבל, פגעו ברגליו וניטרלו את האיום. אין נפגעים בקרב השוטרים".

דניאל בן דוד, מתנדב באיחוד הצלה הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעירה שנדקרה בהכרה מלאה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בזירה ולגבר נוסף שנפל ונחבל עקב אופי האירוע. כמו כן עקב דיווח על זירה נוספת ערכנו סריקות אך לא אותרו נפגעים נוספים".

כזכור, מוקדם יותר סוכלו שני פיגועים, האחד במחסום תפוח והשני בשער הפרחים בירושלים. בשני המקרים, לא היו נפגעים לכוחותינו.

בשעות הצהריים הגיע פלסטיני, בן ,26 תושב ג'נין, למחסום תפוח ועורר את חשדם של לוחמי מג"ב. הלוחמים קראו לו לעצור אך הפלסטיני המשיך להתקדם לעבר הכוח. הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד ובמהלך הבידוק המאובטח נתפסה על גופו סכין שאיתה תכנן, לפי החשד, לבצע פיגוע נגד הכוחות. החשוד נלקח להמשך טיפול וחקירות.

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר