פחד בתל אביב

ארבעה ימים שהמחבל חופשי: חיילי צה"ל הצטרפו לחיפושים

לוחמי יחידת "עוקץ" של צה"ל הצטרפו אחר הצהריים למצוד אחר המחבל נשאת מלחם שביצע את פיגוע הירי הרצחני בתל אביב. נתניהו קרא לתת גיבוי לכוחות: "הם עובדים סביב השעון" (חדשות)

החיפושים אחר המחבל (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

ארבעה ימים לחיפושים: לוחמי יחידת "עוקץ" של צה"ל הצטרפו אחר הצהריים (שני) למצוד אחר המחבל נשאת מלחם שביצע את פיגוע הירי הרצחני בתל אביב ביום שישי האחרון. לכוחות הצטרפו גם כלבי לחימה שיסייעו בחיפושים אחר המחבל. בין היתר, הלוחמים סרקו יחד עם שוטרי מג"ב ואנשי שב"כ בורות מים בשכונות העיר ואזורים שעלה חשד שהמחבל מסתתר בהם.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת סיעת הליכוד לביקורת על אי לכידת המחבל עד כה. "כוחות הביטחון בעיצומו של המצוד, הם מפעילים את כל האמצעים לתפוס אותו. אני מצפה מכולם לתת גיבוי מלא למשטרה, לשב"כ, למפכ"ל ולשר לביטחון הפנים. הם עובדים סביב השעון. גם אני עובד סביב השעון".

המשטרה חושדת כי מלחם עלה על המונית של אמין שעבאן מלוד, כדי להימלט מזירת הפיגוע. בדרך נמיר, כשהבחין במחסום משטרתי, ביקש המחבל מהנהג לסטות כדי שלא יתפסו אותו. הנהג, כך לפי ההערכה, סירב ובעקבות כך ירה המחבל בנהג המונית למוות, זרק את גופתו והמשיך כמה מאות מטרים עם המונית, עד שנמלט.

מוקדם יותר היום, קרא מוחמד מלחם לבנו המחבל להסגיר את עצמו למשטרה: "תתקשר אליי. אולי אני אעזור לך. אם אתה לא יכול לעשות את זה, אז תבקש מאחד חבריך. אל תישאר בחוץ ותסגיר את עצמך".

"כל פעם שיש פיגוע בארץ אני נבהל וחושב שמדובר בבני. אנחנו רוצים שקט ורגיעה. עוברים עליי ימים קשים ואני לא יודע מתי זה יסתיים. אני מצדיק כל הצעדים שעושים המשטרה וכוחות הבטחון, אבל אל תעמיסו הכל עליי. יחד יכולים להגיע לתוצאות בעניין בני" הוסיף האב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר