היום הרת עולם

תפילות חובקות עולם להצלחת הרב פינטו

אלפי חסידיו של מנהיג קהילת "שובה ישראל" הרב יאשיהו פינטו ערכו היום תפילות וקיבלו על עצמם קבלות שונות לקראת ההכרעה בבית המשפט העליון בנוגע לערעורו של הרב (חדשות, חסידים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: שאול גולן)

אלפי חסידיו של מנהיג קהילת "שובה ישראל" ברחבי העולם ערכו היום (שני) תפילות וקיבלו על עצמם קבלות שונות לקראת ההכרעה מחר בבית המשפט העליון בנוגע לערעורו של מנהיג החסידות הרב יאשיהו פינטו על גזר הדין במשפטו.

אנשי החסידות נמצאים בימים האחרונים במתח שיא לקראת ההכרעה. אלפי החסידים פתחו בתפילות וקיבלו על עצמם להתחזק במצוות זאת להצלחת הרב במשפט. מחר בבוקר צפויים שופטי בית המשפט העליון להכריע סופית האם הרב ישלח לכלא, זאת לאחר שערער על גזר הדין של 12 חודשי מאסר בפועל שנגזרו עליו בבית משפט המחוזי בתל אביב לאחר שהרב הורשע במסגרת עסקת טיעון במתן שוחד.

בערעור לבית המשפט העליון סיפרו עורכי דינו של הרב על מצבו הרפואי הקשה של האדמו"ר שחולה במחלה קשה, כשבחודשים האחרונים עבר האדמו"ר סידרת ניתוחים וטיפולים קשים בארצות הברית, לשם טס בהיתר מיוחד של בית המשפט העליון על מנת לטפל במחלתו.

הרב פינטו על התמודדות עם ניסיונות:

מלבד זאת מספרים מקורביו של הרב כי האדמו"ר חושש למצבה הנפשי של רעייתו, הרבנית, ולמה שעלול להיגרם לה כתוצאה מכניסת הרב לבית הכלא.

עורכי דינו של הרב מצפים כי השופטים יתחשבו במצבו הרפואי ולא ישלחו אותו לבית הכלא, כשהם מספרים כי ההלכה שקבע בית משפט העליון בהכרעת הדין של ראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, מורה כי אין להכניס אדם חולה לכלא כשהמשמעות של כניסה לכלא היא קיצור בתוחלת החיים של הנידון או פגיעה משמעותית בתוחלת החיים.

חסידי הרב באמירת תהילים בדיון הקודם בבית המשפט העליון (כיכר השבת)

בנוסף, עורכי דינו של הרב מספרים כי במהלך המשפט הוסתרו מהרב חומרי חקירה משמעותיים שהיו יכולים לזכות אותו לגמרי מהחשדות שהועלו נגדו, ושעליהם הודה רק על מנת להוציא את אשתו שעליה הופעלו לחצים קשים, מהחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר