תחקיר חדש חושף: כך פייסבוק מאפשרת הסתה נגד יהודים

בסרטון שפרסם הארגון ביוטיוב מציגים עובדי הארגון ניסוי שערכו, במהלכו פתחו שני עמודי פייסבוק, האחד קרא לרצח יהודים והסית לאלימות נגד יהודים, והשני קרא לאלימות והסתה כנגד מוסלמים. רוצים לנחש מה הוסר מהרשת? (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
כיפה עם לוגו פייסבוק. הרשת בעד אנטישמיות? (צילום: Sophie Gordon / Flash 90)

שורת הדין שוב נגד פייסבוק: שבועות ספורים לאחר שארגון ''שורת הדין'', ארגון משפטי שמטרתו להילחם בטרור בזירה העולמית, הגיש תובענה ייצוגית נגד חברת פייסבוק בארה"ב בטענה כי חברת פייסבוק מסייעת לטרור בכך שהיא איננה חוסמת פרופילים של פלסטינים המסיתים במפורש לאלימות נגד יהודים, כעת יוצאים בארגון במתקפה נוספת - שמגובה בנתונים.

(צילום: שורת הדין)

בסרטון שפרסם הארגון ביוטיוב מציגים עובדי הארגון ניסוי שערכו, במהלכו פתחו שני עמודי פייסבוק, האחד קרא לרצח יהודים והסית לאלימות נגד יהודים, והשני קרא לאלימות והסתה כנגד מוסלמים.

לאחר פתיחת העמודים, ולאחר שהעמודים מולאו בתוכן מסית נגד ערבים ויהודים (בהתאמה), דיווחו נציגי הארגון לחברת פייסבוק על פוסטים מסיתים בעמודים.

על פי הסרטון של "שורת הדין", בעוד תגובת פייסבוק על דיווחי ההסתה נגד המוסלמים הייתה כי העמוד מפר את כללי הקהילה של פייסבוק ולכן הוסר, תגובת פייסבוק על אותם דברי הסתה נגד יהודים הייתה כי לאחר בדיקה עולה כי הדברים אינם מפרים את כללי הקהילה.

לטענת הארגון, הניסוי מוכיח כי חברת פייסבוק מפלה לרעה את הישראלים והיהודים ונותנת להסתה המזעזעת ברשת פייסבוק להמשיך, בעוד הסתה נגד מוסלמים מטופלת בתוך זמן קצר והעמודים מוסרים.

את תגובת חברת פייסבוק לא ניתן היה להשיג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר