הקרב על התקציב

חברי הנהלת העיר לכחלון: "ירושלים מעל לפוליטיקה, מגבים את ברקת"

חברי הנהלת העיר ירושלים, פנו במכתב דחוף לשר האוצר משה כחלון, על רקע המאבק סביב התקציב לירושלים, וביקשו להיפגש איתו ולהעביר את התקציב. החברים גיבו את רה"ע ברקת (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש ותומר נויברג - פלאש 90)

המאבק על התקציב בירושלים: חברי הנהלת העיר ירושלים שיגרו מכתב לשר האוצר משה כחלון ובו הם מביעים תמיכה בראש העיר ניר ברקת במאבקו מול משרד האוצר.

המכתב נשלח נוכח המשבר בין ברקת לכחלון בתקופה האחרונה, על רקע העיכוב באישור התקציב השנתי המועבר לעיר. עד עתה חברי המועצה לא היו בקדמת המאבק, אולם עם החרפתו בפיטוריהם של עשרות עובדי ניקיון, הם החליטו לצאת ולגבות ראש העיר.

"אנו מגבים את ראש העיר ניר ברקת בפעילותו מול הממשלה לחיזוקה של ירושלים ופונים אליך באופן דחוף ובהול להטות את לבך לטובת הצרכים הדחופים של ירושלים", נכתב בפתח המכתב.

"האתגרים העומדים בפני הנהלת העיר ירושלים מייצרים אתגרים מורכבים יותר מכל עיר אחרת בארץ ומעמידים את הנהלת העיר בכל שנה בנקודת פתיחה המצריכה סיוע אמיתי מממשלת ישראל וממשרד האוצר", הוסיפו חברי המועצה.

חברי המועצה כתבו עוד כי "בעת הזאת, איננו עומדים בימי שגרה – גל טרור אכזרי פוקד את העיר, התקופה האחרונה הציבה בפנינו כהנהלת העיר אתגר יוצא דופן, שונה ומורכב יותר מאי פעם. לעת הזאת אנו זקוקים יותר מתמיד לעזרה וסיוע של השלטון המרכזי, על מנת שנוכל לתכנן את תקציב העירייה באופן הגיוני אשר מתכלל את האתגרים המשמעותיים".

"למרות זאת, בכל השנים האחרונות עיריית ירושלים שומרת על תקציב מאוזן, לצד המשך פיתוחה, שגשוגה והעמידה באתגרים הייחודים לעיר. תקציבה המאוזן של ירושלים אינו דבר המובן מאליו, וחברו אליו התנהלות מקצועית באחריות ציבורית – וסיוע מיוחד שמקבלת העירייה נוכח האתגרים ומורכבותם".

בסיום המכתב ביקשו חברי המועצה משר האוצר שישאיר את ירושלים מחוץ לפוליטיקה: "ראוי לה לירושלים שתעמוד בראש מעייניהם של כל קברניטי המדינה ומעל לכל מחלוקת פוליטית, ואנו מבקשים ומצפים להתערבותך המיידית לפתרון משבר התקציב במתן הסיוע הנדרש לעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר