הסערה בעיריית בית שמש

"אבוטבול יפגיש את חברי המועצה עם היועץ המשפטי, הוא לא יפוטר"

גורמים בסביבת ראש העיר בית שמש משה אבוטבול אומרים ל"כיכר השבת", כי הוא יפגיש בין חברי המועצה ליועץ המשפטי לעירייה וינסה להגיע לפשרה, אך אין בכוונתו לפטר את היועץ (חדשות בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Atta Awisat/POOL/Flash90)

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ייכנס בשבוע הבא פגישת פיוס בין חברי המועצה ליועץ המשפטי לעירייה, עו"ד מיקי גסטוירט, בעקבות בקשתם לפטר אותו מתפקידו לאחר שלטענתם הסית נגד חרדים.

"ראש העיר לא מתכוון לפטר אותו וזה לא עומד על הפרק", אמרו גורמים בסביבתו ל"כיכר השבת". "הוא יזמן את שני הצדדים חברי המועצה משה מונטג ומאיר בלעיש והיועץ המשפטי של העירייה וינסה להבין על מה המהומה".

"במהלך אותה ישיבה ינסה ראש העיר להגיע לפשרה בין הצדדים. אבל ברור שאין בכוונתו לפטר את היועץ המשפטי", הוסיפו.

במכתב ששיגרו אתמול לראש העיר, כותבים חברי המועצה משה מונטג ומאיר בלעיש: "נבקש להביא להנהלה הקרובה דיון בעניינו של היועץ המשפטי של העירייה מיקי גסטוירט. והמלצה להדיחו מתפקידו עקב התנהגות בלתי הולמת וגרימת נזקים כבדים לעירייה".

"בהנהלה אני אפרט את חומרת מעשיו בנושאים שונים. ובטוחני שלאחר אישור המליאה יהיה אישור מהפרקליטות להליך זה. בנוסף יש להיערך למכרז ליועץ משפטי חדש לעירייה", כותבים השניים.

לדברי גורמים בעירייה היועץ המשפטי מתנכל לציבור החרדי ללא סיבה מוצדקת, "הוא פועל כמי שנבחר ע"י הציבור בו בזמן שהוא מייצג את עצמו בלבד", טוענים הגורמים.

מנגד עו"ד מיקי גסטוירט, טען בתגובה ל"כיכר השבת" כי הדרישה לפטרו מגיעה לאחר שהתנגד לתכניות בניה של מונטג, "המדובר בהאשמות חסרות בסיס אשר אף מהוות לשון הרע ועל כל המשתמע. אין בכוונתי אפילו להגיב לדברים הנבובים אשר אף נכתבו בלשון אשפתות".

לדבריו, "התקפותיו האישיות נובעים אך ורק מהתנגדותי המשפטית לפעולות שונות ובין היתר להיתרי בניה אשר נעשה ניסיון לקדמם".

"הודעתי לו כי איומיו והפחדותיו לא יועילו ואין בכוונתי לסטות כמלא הנימה מעמידתי האיתנה על הוראות החוק וכפי שמוטלת עלי החובה מכח תפקידי, וכך אני גם מצפה מכל הגורמים המקצועיים המלווים את עבודת העירייה והוועדה", מוסיף היועץ המשפטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר