יומיים לאחר סיום השביתה: השכונות החרדיות בירושלים מלאות בזבל

יומיים לאחר שראש עיריית ירושלים ניר ברקת הודיע על סיום השבתת שירותי התברואה בעיר והחזרת העובדים, לא חל שינוי בשכונות החרדיות וערמות האשפה נשארו: "זו סכנת חיים" (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
זבל בשכונה חרדית (צילום: חיים אבני)

השביתה הסתיימה - הזבל נשאר: יומיים לאחר שהודיע ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על סיום השבתת שירותי התברואה בעיר והחזרת עובדי התברואה לעבודה, לא חל שינוי בשכונות החרדיות וערמות האשפה נשארו.

בהודעת ראש העיר שנמסרה כבר בצהרי יום ראשון, נאמר כי שירותי התברואה בעיר חזרו לפעילות מלאה באופן מיידי. מרבית פחי האשפה בשכונות החילוניות בעיר פונו כמו גם מעט מהפחים בשכונות החרדיות. אלא שלא ברור מדוע יומיים לאחר סיום השביתה לא הספיקו משום מה עובדי התברואה לנקות את העיר.

תושבים ששוחחו עם "כיכר השבת" מתלוננים על סכנת חיים שנובעת מהררי האשפה שלא פונו, שכן בחלק מהמקרים האשפה שלא פונתה מאז יום חמישי גלשה למדרכות וחוסמת אותם למעבר, מה שמאלץ את התושבים, כולל ילדים קטנים, לרדת לכביש ולסכן את חייהם על מנת להמשיך בדרכם.

מלבד זאת מתלוננים התושבים על המפגע התברואתי הקשה ועל ריחות בלתי נסבלים של פחי האשפה שלא פונו כבר חמישה ימים. התושבים גם מספרים כי הם חוששים ממחלות שעלולות להיות מופצות בעקבות המפגע התברואתי החמור.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: העירייה פועלת לפינוי כל הפסולת שהצטברה בימי השביתה בכל שכונות העיר בהתאם ליכולת העירונית ובהתאם ליכולת הקיבולת של מפעל המיחזור גרין נט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר