הותר לפרסום

אסון באימונים: קצין מהגדוד החרדי נהרג מפיצוץ פגז מרגמה

סגן ישי רוסלס ז"ל, קצין צה"ל שפיקד על מחלקה בגדוד החרדי "נצח יהודה", נהרג הצהריים בתאונת אימונים בבסיס צאלים. מפקד זרוע היבשה האלוף גיא צור הנחה על הפסקת האימונים בצה"ל (צבא)

(צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

אסון במהלך האימון: ישי רוסלס ז"ל, קצין צה"ל מהגדוד החרדי "נצח יהודה", נהרג הצהריים (שלישי) בעקבות פיצוץ פגז מרגמה במהלך אימון בבסיס צאלים. חייל נוסף נפצע באורח בינוני בתקרית. נסיבות המקרה נבדקות. מבדיקה ראשונית עולה כי השניים ישבו ביציע במהלך האימון כשפצצה סטתה ממסלולה.

רוסלס נהרג במקום ואילו חברו נפצע באורח בינוני. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא הובהל באמצעות מסוק של יחידת 669 לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

ישי רוסלס ז"ל

בעקבות האסון, מפקד זרוע היבשה האלוף גיא צור הנחה על הפסקת האימונים בצה"ל עד לסיום התחקיר הראשוני. בנוסף, מינה מפקד זרוע היבשה צוות תחקיר מומחים בראשות ראש תחום חיל-שריון, אלוף-משנה אופיר לוי לחקירת האירוע.

הרב ירון דוד, מרבני עמותת הנח"ל החרדי, סיפר: "יצא לי ולשאר רבני העמותה להכיר היטב את ישי ז"ל. ישי החל את דרכו בגדוד 'נצח יהודה' בפלוגת 'מצדה', המשיך לקורס מ"כים ולקורס קצינים, היה קצין מצויין, ירא שמים, שקט, צנוע ועניו מאוד".

"מעולם לא שמעת אותו מדבר לשון הרע על אף אחד. תמיד ראה את כולם בעין טובה. פגשתי אותו פעם אחרונה לפני מספר שבועות. אני וכל הרבנים עדיין בהלם מהבשורה המרה. לא מעכלים שישי כבר לא איתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר