עוד אחד מסתבך

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני חשוד במעשים חמורים ושוחד

על פי החשד, אחד מבעלי העסקים שנעצר בפרשה העביר סכום של מאות אלפי שקלים לאישה שרצתה להתלונן נגד ראש העיר מאיר שמעוני על מעשים חמורים בכדי "לקנות" את שתיקתה (חדשות,ארץ)

שמעוני עם כיפה בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

עוד ראש עיר מסתבך: הבכיר בעיריית אשקלון שנעצר הבוקר בחשד לביצוע מעשים חמורים ובחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים - הוא ראש העיר איתמר שמעוני. הוא נעצר יחד עם אחיו ושני בעלי עסקים בעיר.

על פי החשד, אחד מבעלי העסקים שנעצר בפרשה העביר סכום של מאות אלפי שקלים לאישה שרצתה להתלונן נגד שמעוני על מעשים חמורים, בשם ראש העיר. זאת על מנת "לקנות" את שתיקתה בפרשה מסויימת.

שמעוני מסר לעיתונאים שנכחו בעת הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון כי הוא רגוע. פרקליטו של שמעוני עו"ד ירון לונדון אמר כי "אנחנו רוצים שהמשטרה תחקור ותגיע לממצאים הנכונים. אין סיבה למעצר כשהדברים קרו מזמן. אין סיבה שהאיש הזה יהיה במעצר. מדובר בראש עיר ללא עבר פלילי ואין חשש שישבש הליכים".

לאחר פרסום דבר מעצרו של ראש העיר פורסם כי אשה שעבדה עם שמעוני בעת ששימש כמנכ"ל חברת "אתרים" תיכננה בעבר להגיש תלונה נגד שמעוני על עבירות חמורות, אלא שבסופו של דבר הגיעה האישה להסכם כל שהוא עם שמעוני והתלונה לא הוגשה.

הבוקר נעצר שמעוני על ידי חוקרי יחידת להב 433 כשבהודעת המשטרה נכתב כי שמעוני חשוד בכך שפעל יחד עם אחרים לקדם עניינים של קבלנים ויזמים בתמורה לשוחד, תוך ביצוע עבירות מרמה ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.

כמו כן נבדק כאמור חשד שלפיו שמעוני ביצע עבירות חמורות. בתום חקירה סמויה, ערכו שוטרים חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם, לרבות במשרדי העירייה ובחברה קבלנית. במהלך הפשיטה נתפסו מסמכים ומחשבים וכן רכוש וחשבונות לצורך בקשת חילוט.

אמש דלף דבר מעצרו הצפוי למספר חברי מועצת העיר אשקלון, ובישיבה סוערת שנערכה אמש בעירייה הטיחו בו חברי מועצה כי הוא צפוי להיעצר בימים הקרובים, והאשימו אותו בקבלת שוחד מקבלנים ששילמו מאות אלפי שקלים לנשים שנפגעו ממנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר