חייל משח"ר נידון לכ-4 שנות מאסר על הדלפה

רב"ט אלעד סלע מהיישוב בת עין, שהורשע בהדלפת מידע צבאי מסווג לפעילי "תג מחיר", נידון ל-45 חודשי מאסר בפועל. בית הדין קבע כי מעשיו של סלע פגעו בביטחון המדינה (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אלעד סלע (צילום: פלאש 90)

רב"ט אלעד סלע (26) נידון היום (שלישי) לשלוש שנים ותשעה חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשע בהדלפת מידע צבאי מסווג לפעילי "תג מחיר", זאת בכדי לסייע להם להיערך לכוחות הביטחון ולהמשיך בפעילותם העוינת נגד האוכלוסייה הערבית. בית הדין קבע כי במעשיו פגע סלע בביטחון המדינה.

כזכור, סלע שירת בחטיבה מרחבית עציון והורשע בעבירות של גילוי ידיעה סודית ומסירת ידיעות. הוא נידון למאסר על תנאי והורד לדרגת טוראי. הוא הורשע בביצוע חיפושים שלא בסמכות במערכות המודיעיניות במטרה לאתר מידע הנוגע לפעילי "תג מחיר". במשך תקופה ממושכת הוא מסר מידע מסווג לאנשים שונים, לרבות כאלה שהמידע היה בעניינם.

סלע, נשוי ואב לשניים, נעצר בחודש מרס 2015 על ידי המפלג לפשיעה לאומנית במחוז ש"י, זאת לאחר שבצה"ל ובמשטרה הבינו כי פעילי הימין מעודכנים מבעוד מועד בפעילות שאמורה להתבצע נגדם, אז התעורר החשד כי מקור בחטיבה הדליף את המידע הרגיש.

מצה"ל נמסר: "העונש מבטא גישה מחמירה של הפרקליטות הצבאית. יש למגר עבירות מסוג זה בצה"ל ולהעניש בחומרה מי שמועל באמון שניתן לו על ידי המערכת הצבאית ופוגע באינטרסים ביטחוניים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר