שיעור באמונה

הרב פינטו לאחר דחיית הערעור: "שום דבר לא ישבור אותנו"

שעות לאחר פרסום החלטת בית המשפט לדחות את ערעורו ולשלוח אותו לעונש מאסר, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו נשא שיחת חיזוק מול חסידיו: "אף אחד לא יכול לשבור אותנו". צפו בווידאו (חרדים, בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב יאשיהו פינטו (צילום: פלאש 90, וידאו: שובה ישראל)

שעות לאחר פרסום החלטת בית המשפט לדחות את ערעורו של מנהיג "שובה ישראל" האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, הוא נשא דברים בפני חסידיו וניסה לחזק אותם.

"צריך להיות שמחים, הדברים הבטלים שהורסים - זה דברים ריקים. חושבים שזה גורם לנו משהו בנפש? זה רק מחזק אותנו יותר, יש כל מיני דרכים להתקרב להקב"ה. הבנו בתקופה האחרונה שיש דרך שאפשר להשיג אותה רק על ידי הצער הזה".

"יוסף הצדיק הגיע לדרגות הגדולות רק אחרי שהיה בבית האסורים, גם רבי עקיבא ורבי שמעון, כל הצדיקים" אמר הרב פינטו. "לשבור אותנו הם לא יכולים. הסרטן לא שבר אותנו, גם באמריקה הדברים הקשים ביותר לא שברו אותנו. זה וודאי לא ישבור אותנו, כלום לא ישבור אותנו"

"אנחנו נתחזק" הבטיח הרב לחסידים, "אנחנו שמחים בנפש. למדנו דבר אחד - שיש עבודת השם שאפשר לעשות רק במקום מסויים. אם אנחנו רוצים לא להיות שם - לא נהיה שם, בדרכים של חוק. השם יודע את האמת, יודע מה עשינו, מה לא עשינו ומה עשו לנו".

"זו דרך השם, זה מה שהקב"ה רוצה, נמשיך בתורה ועבודת השם, זה לא מפריע לנו כהוא זה; לא סרטן, כל מה שעברנו לא מפריע לנו. שובה ישראל זה דבר שהוא נצחי, זה יסודות שאנחנו משרישים אותם כל יום".

"נמשיך בכל הכח, גם אם אנחנו נהיה אנוסים לא להיות פה - הבן (הרב יואל) ייתן שיעור וימשיך הכל. אז לא נהיה פה כמה חודשים? ננוח קצת, נלמד, זה יפריע רק לאחרים - לא לנו, יהיו יותר אנשים שומרים מצוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר