הנה זה מגיע: טוויטר הופכת לפייסבוק ומניית החברה צונחת

בלוג הטכנולוגיה המוביל re/code כי החברה החליטה להסיר את מגבלת 140 התווים עד לסוף הרבעון הראשון של 2016 ותוך שעות צנחה מניית החברה בשיעור של כ-2.5 אחוזים (חדשות הדיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
טוויטר (צילום: שאטרסטוק)

טוויטר הופכת לפייסבוק, המשקיעים בורחים: שבועות לאחר שדווח כי רשת המיקרובלוגינג הגדולה בעולם טוויטר, שוקלת להסיר את מגבלת ה-140 תווים לכל ציוץ, מדווח כעת בלוג הטכנולוגיה המוביל re/code כי החברה החליטה להחיל את השינוי עד לסוף הרבעון הראשון של 2016 (בעוד כשלושה חודשים).

על פי הדיווח, המגבלה החדשה שתציב טוויטר לגולשים היא -1,000 תווים, ויתכן כי גם המגבלה על אורך סרטוני ווידאו, שכיום מוגבל אצל מרבית המשתמשים ל-30 שניות, תוסר גם היא.

על פי הדיווח, המגבלה תוסר בהדרגה ותוצע בשלב הראשון למשתמשים כפיצ'ר ניסיוני, אך עד סוף חודש מרץ צפויה החברה להרחיב את מגבלת התווים לכלל המשתמשים.

המטרה של טוויטר היא לשפר את התחרות מול ענקית הרשת פייסבוק מולה טוויטר מתקשה להתחרות, למרות ההצלחה המשמעותית של טוויטר שנחשבת לאחת הרשתות החברתיות הפופולריות בעולם. אלא שמגבלת התווים לא מתאימה לכל הגולשים, וטוויטר רוצה לחדור למיינסטרים.

מנגד, גולשים רבים מביעים חשש מכך שטוויטר תהפוך ל"פייסבוק" ותאבד את האופי הנוכחי שלה שמתבטא בציוצים תמציתיים וענייניים יותר מאשר בפייסבוק.

מי שמצטרף לחששות הללו הם המשקיעים, מניית חברת טוויטר שנסחרת בבורסה בניו יורק צנחה בשעות האחרונות בשיעור של כ-2.5 אחוזים (נכון לשעת כתיבת השורות) מאז דלפה הידיעה על הסרת מגבלת התווים. המשקיעים חוששים ככל הנראה שהמהלך של טוויטר יאלץ למתג מחדש את הרשת החברתית כעממית יותר, מה שעלול לאבד את קהל היעד הנוכחי של טוויטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר