מתכון לקינוח נגיסי גלידה מצופים בשוקולד מתפצפץ

קוראים לזה גלידוניות ויש בהם את כל מה שטוב בביס אחד קטן וממכר. מתכון לקינוח נגיסי גלידה מצופים בשוקולד מתפצפץ. אפשר להשתמש בגלידות במגוון טעמים, להחליף את השוקולד מחום ללבן ולהוסיף אגוזים במקום פצפוצי אורז - קינוח גמיש והכנה שכולה כיף (מתכונים לקינוח, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
זמן הכנה25 דק'
רמת קושיקל
חלבי

רכיבים

  • 1 מיכל גלידה רכה (חלבית / פרווה - בכל טעם אהוב)
  • 2 כוסות שוקולד קצוץ (כל סוג שתבחרו - חלבי / לבן / מריר)
  • 1/2 כוס שמן קוקוס או 60 גרם חמאה רכה (לציפוי פרווה החליפו למחמאה)
  • 1/3 כוס פצפוצי אורז (אופציות נוספות: אגוזי מלך / פקאן טחונים גס, קורנפלקס מרוסק)

אופן הכנת גלידוניות:

סך העבודה כולה לא עולה על 25 דקות, אך במהלך ההכנה מקפיאים את הגלידה למשך לילה, ואז שוב למשך שעתיים ולסיום, מקפיאים שוב את הנגיסים למשך 4 שעות לפחות.

1. מרפדים תבנית מרובעת בנייר שעווה ומעבירים לתוכה את כל תכולת מיכל הגלידה. מיישרים ומחליקים את החלק העליון, מכסים בנייר שעווה נוסף, מצמידים היטב ומעבירים להקפאה למשך לילה.

2. שולפים את הגלידה מהתבנית, מקלפים את נייר השעווה העליון ומחלקים את הגלידה לריבועים קטנים בגודל 0.5X0.5 ס"מ. מקפיאים את ריבועי הגלידה במשך שעתיים.

3. ממיסים את השוקולד ושמן הקוקוס (או החמאה/מחמאה) בסיר כפול (בן מארי) או במיקרוגל. אם בחרתם במיקורגל, המיסו במשך 90 שניות, אך עצרו כל 30 שניות, ערבבו והחזירו - עד לקבלת תערובת שוקולדית חלקה.

4. מצננים את השוקולד לטמפרטורת החדר ומערבבים פנימה את פצפוצי האורז.

5. מצפים תבנית בנייר אפייה ועובדים מהר כדי שריבועי הגלידה לא ימסו: בעזרת מזלג מכניסים את ריבועי הגלידה אחד אחד לתוך השוקולד לציפוי ומעבירים לתבנית. מקפיאים למשך 4 שעות לפחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר