בחירות בכפר: החב"דניקים יבחרו חברים לוועד

כאלף תושבים המתגוררים בכפר חב"ד, יבחרו בעוד מספר שבועות את שבעת החברים בוועד הכפר, זאת לאחר שהקדנציה של החברים הנוכחים תגיע לסיומה בשבוע הבא. מי יבחר ליו"ר? (חרדים, חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כפר חב"ד (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

כאלף תושבים המתגוררים בכפר חב"ד, יבחרו בעוד מספר שבועות את שבעת החברים בוועד הכפר, זאת לאחר שהקדנציה של החברים הנוכחים תגיע לסיומה בשבוע הבא. התושבים שיבחרו את חברי הוועד חברים באגודה השיתופית של כפר חב"ד.

בנימין ליפשיץ, המשמש גם כסגן ראש המועצה עמק לוד, נאלץ לעזוב את תפקידו כיו"ר וועד כפר חב"ד משום שהחוק קובע שלא ניתן לכהן בשני התפקידים במקביל. לאור זאת חברי הוועד הנוכחי בחרו את שמעון רבינוביץ לכהן כיו"ר. עתה, עם ההחלטה לצאת לבחירות, הודיע היו"ר המכהן כי בכוונתו לשוב ולהתמודד על התפקיד.

במוצאי השבת הקרובה תתקיים אסיפה כללית לכל אלף הבוחרים בבית הכנסת המרכזי בכפר. במהלך האסיפה יבחרו הבוחרים יו"ר ומזכיר לוועדת הבחירות, את שבעת המועמדים לוועד וכן שורת נושאים נוספים שאינם קשורים לבחירות כמו תקציב לשנה הנוכחית.

יו"ר הוועד הנוכחי שמעון רבינוביץ אמר ל"כיכר השבת" כי ישנם סיכוים קלושים שלבסוף לא יתקיימו בחירות ליו"ר כפי שקרה בעבר. "לא נראה לי כי ברגע שיש מעל שבעה חברים שרוצים להיבחר אז חייבים לצאת לבחירות".

האם יש לך סיכוי להיבחר פעם נוספת? "אני חושב שיש לי סיכוי להיבחר לתפקיד כי אני מרגיש את הלך הרוח ברחוב. אני מקבל תמיכה מהציבור. אני לא יותר לומר בוודאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר