"יש מגמה להחליש את מעמדם של רבני הערים"

ראשי מועצות דתיות מטעם ש"ס נועדו עם היו"ר אריה דרעי ושר הדתות דוד אזולאי ודנו בנושאי מבני הדת. דרעי טען: "יש מגמה להחליש את מעמדם של רבני הערים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בישיבה, היום (באדיבות המצלם )

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נפגש עם ראשי מועצות דתיות מטעם התנועה ודן עמם בנושאי מבני הדת, בבנייה ושיפוץ בתי כנסת ומקוואות ברחבי הארץ: "ישנה מגמה להחליש את מעמדם של רבני הערים, חייבים לחזק את מעמדם ולשפר את שכרם". בישיבה השתתף גם שר הדתות דוד אזולאי.

דרעי פתח את דבריו בפני ראשי המועצות ואמר: "במשא ומתן הקואליציוני, ש"ס עמדה על כך לקבל תקציב משמעותי עבור מבני דת ואכן השיגה 70 מליון שקל לשנה. מדובר בצרכים חיוניים של כלל הציבור במדינת ישראל המבקש בבתי כנסת ראויים ומקוואות נאותות ואנחנו מתכוונים לנצל את התקציב הזה עבור בנייה ושיפוץ בתי כנסת ומקוואות".

לדבריו: "יש כיום מקוואות רבים שאינם בשימוש או במצב תחזוקה ירוד, ובמעט תקציב ניתן להשמיש או לחדש אותם ולהביא לרווחה גדולה לציבור גדול. כולנו זוכרים עד כמה נושא המקוואות היה בנפשו של מרן זיע״א, ואנחנו שמחים שכעת אנחנו מצליחים להניע עשייה גדולה בנושא".

יו"ר ש"ס ציין את נושא מעמדם ותנאי שכרם של רבני הערים ויו"ר המועצות הדתיות: "ישנה מגמה להחליש את מעמדם של רבני הערים. אחד התנאים שהכנסנו במו"מ הקואליציוני מתייחס במפורש לנושא הזה. חייבים לחזק את מעמדם ולשפר את שכרם כדי שיוכלו לשרת את הציבור כראוי".

במהלך הישיבה סקר השר אזולאי את פעילות משרדו וראשי המועצות הדתיות העלו בפני השרים את הצרכים והבעיות עמם הם מתמודדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר