חלקו כבוד אחרון

קריאה נרגשת: בואו להלווית החייל החרדי שנהרג באסון צאלים

האסון בצאלים: בני משפחתו של הקצין ישי רוסלס ז"ל מהגדוד החרדי נצח יהודה קוראים לציבור לבוא ולהעניק לו כבוד אחרון בלווייתו שתיערך ב-1 בלילה בבבית הקברות בהר הרצל בירושלים (חדשות)

ישי רוסלס (באדיבות המצלם)

יממה לאחר האסון בצאלים שגבה את חייו של ישי רוסלס ז"ל בעקבות תאונת אימונים, קוראים רבני עמותת "נצח יהודה" בה הוא שירת לציבור לבוא ולקחת חלק במסע ההלוויה של ישי שתיערך בשעה 1 הלילה בהר הרצל בירושלים.

הבקשה להגיע למסע ההלוויה מגיעה על רקע העובדה שלישי אין הרבה קרובי משפחה בישראל וכן בשל השעה המאוחרת בה נערכת ההלוויה.

בהודעת רבני הנח"ל החרדי נאמר: "משפחתו של ישי רוסלס ז"ל מבקשת מהציבור הרחב לבוא ולחלוק לו כבוד אחרון. ההלוויה בשעה 1 בלילה בבית העלמין הצבאי בהר הרצל".

פינוי הפצוע הנוסף בתקרית (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

דוד, לוחם בגדוד החרדי, סיפר אמש ל"כיכר השבת" על מפקדו "זה קצין שהיה נטול אגו, היה מדבר אלינו כמו לחברים רגילים, לא היה כזה דבר בצה"ל. כל היום היה מחייך תמיד רגוע, אף פעם לא צועק ולא מתרגז - תמיד ברוח טובה, תמיד היה כיף לדבר איתו".

"כל פעם שאני נזכר בו אני רואה מולי בן אדם עם שמחת חיים יוצאת מהכלל ,כולם אהבו אותו", הוא מוסיף כי "אני עדיין לא מעכל שהוא נפטר אני מקווה שזה חלום, שאני עוד מעט אתעורר ויראה שזה לא קרה, אין מה לעשות. אלוקים לוקח את הטובים והוא בהחלט ראוי להיקרא מהטובים, יהי זכרו ברוך".

קליפ שהכינו חבריו של ישי ז"ל ליחידה

הרב ירון דוד, מרבני עמותת הנח"ל החרדי, סיפר על ישי: "יצא לי ולשאר רבני העמותה להכיר היטב את ישי ז"ל. ישי החל את דרכו בגדוד 'נצח יהודה' בפלוגת 'מצדה', המשיך לקורס מ"כים ולקורס קצינים, היה קצין מצויין, ירא שמים, שקט, צנוע ועניו מאוד".

"מעולם לא שמעת אותו מדבר לשון הרע על אף אחד. תמיד ראה את כולם בעין טובה. פגשתי אותו פעם אחרונה לפני מספר שבועות. אני וכל הרבנים עדיין בהלם מהבשורה המרה. לא מעכלים שישי כבר לא איתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר