סוף לסירחון?

שבוע לצחנה בעיר הקודש: עיריית ירושלים השיגה 'פתרון זמני'

אחרי ימים ארוכים והררי אשפה שנערמו ברחובות וגרמו לסיכון חיי התושבים, העירייה הודיעה הלילה כי היא גיבשה פתרון ביניים שיאפשר בחודש הקרוב את איסוף האשפה שנערמה ברחובות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הררי זבל, מראה שגרתי בשבוע האחרון בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אחרי ימים ארוכים והררי אשפה שנערמו ברחובות ירושלים, העירייה הודיעה הערב (רביעי) כי היא גיבשה פתרון ביניים לחודש הקרוב שיאפשר את איסוף האשפה שנותרה ברחובות.

"עובדי העירייה וכל מערך הניקיון והתברואה יעשו מאמץ לנקות את העיר ולהשיב אותה לשגרה תוך ימים ספורים, אך יש לזכור שמדובר בכמויות אדירות של אשפה שנותרה משביתת ההסתדרות שיקח מספר ימים לפנות" נאמר בהודעה.

"פתרון הביניים יאפשר לכל הצדדים להמשיך את ההידברות בנושא בניסיון להגיע להבנות ולפתרון קבע. אנו מודים למשרד האוצר על הסיוע וההירתמות לפיתרון הביניים".

כזכור, מבירור שערך כיכר השבת מול עיריית ירושלים עלה כי פינוי האשפה כמעט ולא מבוצע זאת בעקבות סכסוך חדש עם משרד האוצר בנוגע לתוספת תקציב אותה דורשים בעיריית ירושלים לאחר שבעקבות הוראות חדשות של המשרד להגנת הסביבה, דורשת חברת "גרין טק" שמטמינה את האשפה עבור העירייה, תוספת של 20 מיליוני שקלים.

אלא שהסכסוך בנושא זה אינו חדש. על פי גורמים בעירייה, לכל הפחות בארבעה החודשים האחרונים יודעים הגורמים הרלוונטיים בעירייה כי החל מיום שישי האחרון לא תוכל העירייה לפנות את הפחים בשל הדרישה התקציבית, ולמרות הזמן הרב שעבר, העניין לא סודר ותושבי העיר ממשיכים לסבול.

גורמים בעיריית ירושלים סיפרו מוקדם יותר כי בארבעת החודשים האחרונים מנהלת העירייה משא ומתן מול משרדי האוצר והגנת הסביבה בנושא זה כשהם מנסים להגיע לפתרון, סביב השאלה, מי יממן את עשרים מיליון השקלים. הערב כאמור, הודיעה העירייה כי הושג פתרון זמני שיאפשר לאסוף את הזבל מהרחובות לפחות בחודש הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר