'למי קראת נעל?'

היועצים של גפני וברקת התקוטטו ועקצו: מי עזר לפנות את הזבל בירושלים?

ירח טוקר, יועץ התקשורת של משה גפני, צייץ בטוויטר נגד רה"ע ירושלים ניר ברקת ואי פינוי הזבל ברחובות, היועץ של ברקת אברימי קרויזר הגיב, וזירת הטוויטר הפכה למרקחה. כל הציטוטים (ברנז'ה)

(צילום: ריקי קנטוביץ; טוויטר)

צנחת הזבל בירושלים מגיעה לטוויטר: יועץ התקשורת של ח"כ משה גפני, ירח טוקר, ידוע כמי שמרבה להביע את דעתו ומחאתו בציוצים שנונים בטוויטר, כעת זה גם מגיע לעימות מול היועץ החרדי של ראש העיר ירושלים ניר ברקת, אברימי קרוייזר.

טוקר הרבה בימים האחרונים לצייץ על ערימות הזבל שגדשו את רחובות וסימטאות ירושלים, הקשו על החיים וצחנתם עלתה עד לב השמים. אמש, צייץ טוקר תמונה מערימות הזבל, ולצידה כתב: "לו הייתי יור האופוזיציה בבירה (ואני ממש לא) הסלוגן כבר היה ברחובות. ׳ניר לא מפנה את ירושלים, ירושלים מפנה את ניר׳".

היועץ המשופשף של ברקת לא יכל להישאר אדיש ומיהר להגיב ולעקוץ: "שמח להרגיע את דאגתך הכנה. האוצר הבין שזה לא בעיה של העיריה וסייע בפתרון מיידי והאשפה תפונה. שוב נאלצנו להסתדר ללא הסיוע של גפני".

ככה הכל התחיל

אבל ירח כמו ירח לא נשאר חייב, וכתב: "אתה רציני? אז בשביל מה ניר ידידנו הגיע אתמול ללשכתו של גפני בכנסת אם לא לבקש את תמיכתו בענין מול האוצר? למזלו, הוא בא בלעדיך ;)".

קרויזר כתב בתגובה: "אני נשמע לך מודאג??.. אם גפני יתעלה על עצמו ויתהפך לטובה.אני הראשון לברך. ואפילו אהיה מוכן לפגוש אותו".

בשלב זה כנראה שלירח קפץ הטוקר, והוא צייץ: "אהבתי. אגב, בפעם הבאה תגיד לראש העיר שיעדכן אותך לפחות על הלו"ז שלו, שלא תצא נעל. האיש שלך הגיע אתמול לבקש כתמיד תמיכתו מול האוצר".

היועצים הממולחים לא נשארו בריב, וטוקר ניסה להפשיר את האווירה עם ציוץ נוסף: "בכל מקרה, אברמי אחי, סיכמנו שאתם מטפלים בפקק רמות ובעמודי הבטון בתחנות ההומות אדם, ואני מצטרף לצוות שלכם (אם תרצו) בשקל לחודש. ;)".

ובהמשך נהיה סוער

קרוייזר הגיב בפייסנות: "מה שסוכם סוכם. לא עוזבים את העיר". וטוקר סיכם: "נמתין. בידוע הוא כי מילה שלך היא מילה. בינתיים כולנו סובלים, מצפים לישועת ה׳ ולשליחיו הנאמנים".

ואי אפשר לעימות טוויטר שירח טוקר מעורב בו, בלי שרב הטוויטר איציק סודרי יצייץ משהו: "חברים אהובים. תרגיעו בבקשה. בברכה הרב של הטוויטר". טוקר שעדיין לא סלח על ההפסד בבחירות לרבנות הגיב: "אברמי הוא אח. יקר ואהוב. הכל בסדר סודרי, תחזור ללימוד הלילי הקבוע בקבלה ופוסקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר