נחשף: זה השכר שמקבל מנכ"ל אפל טים קוק

על פי הדו"ח, שכרו של מנכ"ל אפל, טים קוק, עומד על 10.3 מיליוני דולרים בשנה (כ-860,000 דולרים לחודש), מדובר בעלייה של למעלה מ-10 אחוזים בשכרו שעמד בשנה הקודמת על 9.2 מיליוני דולרים בשנה (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

ענקית הטכנולוגיה אפל פרסמה השבוע (רביעי) את שכר בכירי החברה, זאת בעקבות החוק האמריקני שמחייב את החברות הנסחרות בבורסה לפרסם את שכר הבכירים.

על פי הדו"ח, שכרו של מנכ"ל אפל, טים קוק, עומד על 10.3 מיליוני דולרים בשנה (כ-860,000 דולרים לחודש), מדובר בעלייה של למעלה מ-10 אחוזים בשכרו שעמד בשנה הקודמת על 9.2 מיליוני דולרים בשנה.

שכרו של מנכ"ל אפל הוא למעשה השכר הגבוה ביותר בחברה, אך מלבד השכר השנתי הגבוה של קוק, הוא גם מחזיק בחבילת מניות של אפל בשווי של לא פחות מ-350,000,000 (350 מיליון) דולרים. אלא שאת חבילת המניות הוא יוכל למכור רק בעוד מספר שנים.

שכרם של יתר בכירי אפל עומד על כמיליון דולרים לשנה, בתוספת של מניות בשווי כולל של עשרות מיליוני דולרים, שגם הן בלתי ניתנות למכירה כעת אך מתווספות לשכר השנתי הכולל של הבכירים.

שכרו של טים קוק גבוה ב-100 אחוזים מהשכר שקיבל מייסד אפל ומנכ"לה המיתולוגי - סטיב ג'ובס, שהסתפק בשכר שנתי סמלי של דולר בלבד, אך החזיק מיליוני מניות אפל בשווי של למעלה מ-2 מיליארד דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר