גפני יקבל את "אות יקיר העיר" מעיריית כרמיאל

ראש עיריית כרמיאל החליט להעניק ליו"ר ועדת הכספים משה גפני את אות יקיר העיר זאת לאור העובדה שלאחר שנים של התדיינויות בבג"ץ ובכנסת אישר את חוק הטבות המס (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה גפני (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

חודש לאחר ההצלחה הגדולה של ראשי ערי הפריפריה בכנסת, עם העברתו של חוק הטבות המס לישובים - צעד שהוביל יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני - וראשי הערים ממשיכים להודות לו.

לאחר הסרטונים שפורסמו מהדיון בו אושר החוק לאחר שנים של התדיינויות בבג"ץ ובכנסת, כאשר ראשי הערים עברו בזה אחר זה לחבק ולהודות ליו"ר ועדת הכספים על כך שנטל את תפוח האדמה הלוהט שמסייע למאות ישובים בישראל בהטבות מס, הודיע ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר כי גפני יקבל את אות "יקיר העיר".

מדובר בעיר הראשונה שהחליטה בקדנציה הנוכחית של גפני להעניק לו את האות היוקרתי. בקדנציה הקודמת קיבל גפני אות מכמה ערים ובהן חצור הגלילית, זאת לאור הצלחתו במניעת סגירת מפעל "פרי גליל" ומפעלי פריפריה נוספים.

במכתבו כותב עדי אלדר לגפני כי יתאם עימו בימים הקרובים את הטקס והענקת האות, "אתה עושה הכל בהגינות ומקצועיות רבה, ומוכיח פעם אחר פעם שהגעת לכנסת כשליח ציבור ואתה פועל למענו".

בלשכתו של גפני מציינים כי בשבועות הקרובים הוא יבקר בכל ערי הפריפריה שנהנו מהטבות המס שחוקק לאור בקשת ראשי ערים וישובים שמבקשים להודות על יוזמתו ופועלו להצלת הפריפריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר