"אריה דרעי שר הפנים 2016" / איציק סודרי

כש"סניק שינק מקטנותו את הגאווה המזרחית בהקמת תנועת ש"ס מחד ואת הרדיפה להפלתה מאידך, אין יותר משמח מאשר לראות את הכותרת המבשרת "אריה דרעי שר הפנים 2016" (טור אישי)

איציק סודרי | כיכר השבת |
איציק סודרי, כותב השורות (צילום: דוד זר)

אין יותר סמלי מזה לאשר את מינויו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי כשר הפנים באותה ישיבת ממשלה שמאשרת את תוכניתו שלו להוזיל את עלות התחבורה הציבורית ב-17 אחוז ובהמשך במים ועוד, החלטה שתחסוך למשפחות הזקוקות לכך מאות שקלים ואף יותר בשנה.

זה מסוג הדברים שגורמים לנו לגעגוע לשליחי ציבור שטובת כלל הציבור לנגד עיניהם ללא הבדל של דת, גזע ומין, שר הפנים שאמרו עליו ראשי המדינה וראשי השלטון המקומי דאז, היהודי והערבי, מהערים הגדולות או מהפריפריה, בשנות השמונים והתשעים, שהיה הטוב ביותר למדינת ישראל.

אינני אוטם את אוזניי לקולות המתנגדים לחזרתו, החששות לא זרים לי ובהחלט מבין את המוחים אבל לא מסכים איתם, אני מאמין שהם יתבדו ואף יופתעו לטובה כאזרחים צרכני שירות כאשר יגלו שר פעלתן, רפורמטור עם תודעה שירותית ושר שיודע להוביל החלטות שההשפעה שלהם מיידית אשר מיטיבה עימם ועם הציבור כולו.

לסיום, ובנימה אישית כש"סניק שינק מקטנותו את הגאווה המזרחית בהקמת תנועת ש"ס מחד ואת הרדיפה להפלתה מאידך, אין יותר משמח מאשר לראות את הכותרת המבשרת "אריה דרעי שר הפנים 2016".

הצלחתך הצלחתנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר